Announcement

Collapse
No announcement yet.

Lichteffecten ophangen aan Truss / Paal

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Lichteffecten ophangen aan Truss / Paal

Beste baxxers!

Momenteel wil ik mijn Movingheads (Beamz MHL-74) ophangen aan een buis van 35 mm.

Wat raden jullie aan om daar voor te gebruiken? Ik las iets over half couplers, maar is dit een goede oplossing en zo ja welke kan ik dan gebruiken?

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen!

Met vriendelijke groet,

Jeffrey

http://www.bax-shop.nl/couplers-clam...m-half-coupler Is een mogelijkheid.

Comment

Originally posted by john View Post
      Stel dat ik deze verticaal wil gebruiken.. (MH weegt ong. 5 kg) Is dit dan mogelijk hiermee of is het niet verstandig?

Comment

Volgens de specs kan deze half-coupler een belasting van 100Kg hebben. Dus in feite moet dat kunnen.

Comment

Originally posted by john View Post
          Volgens de specs kan deze half-coupler een belasting van 100Kg hebben. Dus in feite moet dat kunnen.
          Zit hier dan niet het risico in dat het naar beneden zakt.. of klemt een coupler zich vast?

Ik zit er namelijk aan te denken om de movingheads voor de zekerheid aan 2 couplers vast te maken. zodat dit stabieler is en dat de MH niet bij het bracket gaat draaien.

Comment

Als je ze verticaal hangt zal de zwaartekracht als het goed is er voor zorgen dat hij naar beneden blijft hangen ;)

Comment

Originally posted by larsholm View Post
              Als je ze verticaal hangt zal de zwaartekracht als het goed is er voor zorgen dat hij naar beneden blijft hangen ;)
              Oh lol... Ik bedoel de basic plate verticaal.. dus de head is dan horizontaal! Foutje!

Comment

Geen idee hoe het bij deze beamz het geval is maar de meeste movingheads en zeker de goedkopere vinden het niet fijn als je ze zo wil plaatsen en hebben dan ook geen lang en gelukkig leven op deze manier

Comment

Originally posted by ronennieshow View Post
                  Geen idee hoe het bij deze beamz het geval is maar de meeste movingheads en zeker de goedkopere vinden het niet fijn als je ze zo wil plaatsen en hebben dan ook geen lang en gelukkig leven op deze manier
                  Volgens de handleiding is dit wel mogelijk.. indien de ventilatie goed is.

Comment

Working...
                  X