Announcement

Collapse
No announcement yet.

Truss voor movingheads

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Truss voor movingheads

Beste lezers,

Sinds kort ben ik in het bezit van 2 Showtec Phantom 25 LED Spots. Dit zijn behoorlijk kleine movingheads met een afmeting van 205 x 210 x 310. Ik zou deze movingheads graag op Truss-poten willen zetten. Nu is mijn vraag welke Truss hier het beste voor geschikt is? Ik zat te denken om twee Truss delen van 1 meter lang te kopen. Ik dacht zelf om 2 keer de 'Eurotruss FD 34 vierkant truss van 100 centimeter' te kopen, is dit een aanrader? Nu begrijp ik dat je niet zomaar een Truss op de grond kan zetten met daar een movinghead bovenop, dus wat zal ik dan nog meer allemaal moeten kopen om het compleet te maken?

Alvast bedankt voor jullie moeite en ik hoor graag van jullie.

Beste Pascal,
    meestal wordt hier aan de onderkant een base plate voor gebruikt, en aan de bovenkant een wall plate. de base plate kan ik zo 1 2 3 niet vinden, maar dit is in elk geval de bijbehorende wall plate: http://www.bax-shop.nl/eurotruss-fd-...#specificaties Je zou deze ook als base plate kunnen gebruiken, maar dat is wellicht iet wat wankel (op te lossen door er een houten plank van redelijke afmeting onder te schroeven)

Comment

Working...
    X