Announcement

Collapse
No announcement yet.

probleem met t-rex en lichtbrug

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• probleem met t-rex en lichtbrug

hola,

ik heb mijn t rex aan m,n luchtbrug hangen met een g-haak klinkt logisch maar kan mijn truss haak niet aan draaien omdat hij dan tegen de beugel van mijn t rex zit weet iemand wat?

Re: probleem met t-rex en lichtbrug

Dan neem ik aan dat je ook een Dura-brug hebt?
    als je hem een beetje oplicht en het aanschroefpunt tegen je truss zet moet dat toch lukken.

Comment

Re: probleem met t-rex en lichtbrug

Originally posted by Partysounddriveinn
      hola,(vertaling:)

Ik heb mijn T-Rex aan mijn lichtbrug hangen. Dit klinkt logisch, maar ik kan mijn trusshaak niet vastdraaien omdat de haak tegen de beugel van de T-Rex zit. Weet iemand hier wat voor?
      //edit: nu ist verhaaltje al stukkie duidelijker.

Als je je verhaaltje duidelijk vertelt:

Welke trusshaak?
      Welke truss?

En let even op je interpunctie.(geloof ik dat het heet :roll: )

Comment

Ik heb dit topic gemist, ondanks dat kan ik niet helemaal begrijpen wat je probleem is.

Comment

Het probleem is dat hij niet aan een truss haak past omdat de beugel zo breed is van de t-rex.. Daardoor kan ik mijn trusshaak niet vast draaien.
          Al met al komt er binnenkort 2x2 meter andere truss.

Comment

kan je er misschien een foto van maken?

volgens mij is het namelijk voor iedereen onduidelijk wat het probleem is

Comment

gewoon je G-haak omdraaien, naar de vrije achterkant van je truss. Dus je haak van achter over je truss heen haken.

Comment

gewoon je G-haak omdraaien, naar de vrije achterkant van je truss. Dus je haak van achter over je truss heen haken.
                Dat was ook mijn eerste gedachte, maak inderdaad eens een foto. Ik zie het probleem niet, of je hebt de verkeerde g-haak gekozen. [/code]

Comment

Working...
                X