Announcement
Collapse
No announcement yet.
Lichtstatief
Collapse
X
-
Hoi Folkert,
Ik heb even gekeken naar het statief wat je aangeeft in je post. Helaas is dit (natuurlijk omdat je budgetair niet anders kan) een budget statief.
Ik zou zeggen spaar nog even door.. En koop deze http://www.bax-shop.nl/index.php?pag...facturer_id=40.
Dit is een fatsoenlijk statief die veel kan dragen, en makkelijk omghoog is te krijgen.
Groet,
Dave
-
Mensen,
Voor drive-in shows wordt regelmatig deze statief ingezet om veilig, netjes, stevig hun lichteffecten of DMX-T4 met par56/64 weg te hangen.
Mijn ervaringen met deze statieven zijn positief en gebruiken ze meerdere malen per weekend en nog nooit problemen mee gehad. Zelf hangen zij er een T4 met par56 shorts (soms ook lichteffect van max. 7,5 kg) aan/op wat geen enkel probleem geeft.
Voor Folliej lijkt me dit een verstandige keus waar je geen spijt van krijgt.
Comment
-
ik heb bet statief op aanraden van citybeatz ook gekocht!
het is een stevig statief met goede aandraaipunten zodat je statief niet ineens naar beneden zakt..
ik had namelijk eerst statiefjes waar het draaistuk van plastic was. je moest de schroeven aandraaien totdat het 1 keer krak zei.. dan zat het goed vast!
Comment
-
De TS-9215 statieven worden heel veel verkocht. Zeer nette en compacte statieven die makkelijk te vervoeren zijn, maar toch zeer stabiel wanneer je ze uitklapt. De statieven bestaan uit drie secties welke netjes vastgedraaid kunnen zonder het gevaar van instorten. Het is een namaak van het bekende manfrotto statiefje die in de pro rental wereld veel wordt ingezet.
Comment
-
@vincent; even de spatie tussen de = en het woordje url weghalen om een goede link te maken ;)
@de rest. Het door citybeatz aangegevn statief is natuurlijk (ook) een nette en zeker aan te raden. Mocht je echter (al) groei plannen hebben is een wind-up misschien een betere keuze. Natuurlijk ook afhankelijk van het nu beschikbare budget.
Groet,
Dave
Comment
-
Originally posted by Citybeatzdeze statief
Voor Folliej lijkt me dit een verstandige keus waar je geen spijt van krijgt.
Comment
-
Wees nou verstandig en neem gewoon DIT statief. Dan weet je zeker dat het neit naar beneden komt en dat de ballastbaarheid ook echt behaald kan worden.
Wat kost dit nou extra? 15 euro ofzo. Voordeel is echter wel weer dat deze veel waarde vaster zijn en je er meer uit kan halen wanneer je hem weer wilt verkopen.
Zoals gezegt, wees verstandig. Vergeet niet, het gaat hier ook om de veiligheid van jezelf en van anderen.
Comment
Comment