wat is er niet goed aan die andere dan?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Lichtstatief
Collapse
X
-
Het statief wat aangegeven is door mij en Dave heeft zich al in de jaren bewezen op betrouwbaarheid & veiligheid. En dat zijn toch de belangrijkste dingen van een statief!
Het statief wat jij aangeeft zou voor jouw doel wat je momenteel aangeeft geschikt zijn, maar er is een maar. Zoals dave al aangaf mindere betrouwbaarheid, restwaarde bij verkoop is lager in vergelijking met die andere, mocht je er iets anders aanwillen hangen moet je ongeveer gelijk een nieuw statief kopen.
De verstandigste keuze is en blijft naar mijn inzien toch het statief wat reeds eerder door verschillende is aangegeven. Voor jouw doel kun je momenteel overweg met jouw aangegeven statief, bij uitbreiding zal je er achter komen dat het een nutteloze inverstering was en maar al te graag het statief zou nemen waarmee dave, ik op de proppen kwamen.
De uiteindelijke keuze ligt natuurlijk geheel bij JOUZELf.
Comment
-
zoals ik al eerder zei, ik heb dit statief ook en bevalt me zeer goed (het statief waar dave en citybeatz het over hebben)
ik heb dit statief gekocht op aanraden van Citybeatz, het kost wel een paar eurotjes meer, maar ik vind dat je goed moet denken aan veiligheid en dus ook goede statieven moet kopen..
Let er ook vooral op dat het "vastdraaistuk" niet van plastic is..
ik had namelijk statieven waarvan dit het geval was.. deze moest je draaien totdat het 1 keer krak zei. uiteindelijk (niet op lokatie) heb ik een statiefje dus ook kapotgedraaid
het statiefje dat ik laatst heb aangeschaft zijn al deze vastdraai stukken van metaal
Comment
-
Plastic draaiknoppen zijn inderdaad killing en geven alleen maar een hoop ellende. Ik denk dat het voor Folliej een budget probleem is? Wanneer dit het geval is zou ik liever de LS-07 nemen dan de LS-kit. Waarom omdat deze gewoon wat beter in elkaar steekt dan de LS-kit.
Comment
-
Naar ik weet worden deze statieven ook gebruikt in deze lichtbrug.
En voorzover ik weet zit dat setje vol plastic koppelingen.
Correct me if I'm wrong.
Maar ik kan wel duidelijk merken dat je toch liever voor een goedkoop statiefje gaat in plaats van een statief dat door diverse mensen op dit forum wordt aangeraden. Die extra euro's die je er voor neerlegt zullen zeker de moeite waard zijn.
Comment
-
Okej nee jullie hebben gelijk ik wil geen lichtstatief met koppelingen van plastic want dat is zo kapot. maar heeft dit lichtstatief koppelingen van plastic of niet?
De ls-07 heeft plastic draaidoppen met het probleem dat ze snel afdraaien/doldraaien. Alle waar naar zijn geld.
Comment
-
Originally posted by Folliejsorry maar ik weet niet hoe ik een url ling kan verbergen onder een woord
Neem bijvoorbeeld deze link:
Bax-shop.nl is de goedkoopste webwinkel en muziekwinkel voor DJ\'s, producers en muzikanten. Met alles op het gebied van Licht, Geluid, DJ Gear, Audio/Video. Bax-shop.nl is volwaardig Thuiswinkel.org lid en biedt je altijd de beste XXL service.
maak daar dit van:
Code:[url=http://www.bax-shop.nl/]Woord[/url]
Woord
Comment
Comment