Announcement

Collapse
No announcement yet.

Truss constructies gevraagd

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Truss constructies gevraagd

Hallo mensen,

Ik gebruik altijd Music Maker 2004!!
    Ik kan er goed mee werken.

Ik krijg niet het gewenste resultaat met het vervormen van mijn stem.
    Misschien gebruik ik niet de juiste effecten?

mijn stem klinkt dan iets te hoog/kinderachtig als ik het opneem en dan bewerk met EQ etc.

Kan iemand mij een goed programma of bepaalde effecten aanraden om mijn stem MOOI mee te kunnen vervormen/bewerken :?:

Groeten Erikjan

Heeeeeeel erg veel roken ! Krijg je een mooi vervormde stem van !

Comment

en een lege portemonee!

en je gaat eerder dood :!:

maar ja daar heb ik nixs aan, iemand anders :?:

Comment

soundforge geloof ik

Maar ik weet het niet cker ;)

Comment

daar zat ik ook al aan te denken... roland heeft idd ook zoon kastje

Comment

Met Sound Forge kun je inderdaad je stem vervormen jah...

Dit met de optie: Flange-Wah

Deze optie staat tussen de werkbalk: Effects, bovenaan het programma!

:idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea:

Comment

Ok, thanks ik moet dus wel software hebben en geen hardware!

bedankt, ik zal het programma eens bekijken.

Comment

Hebben jullie nog mooie foto's van wat trussconstructies toevallig? Zoek wat leuke ideeen voor de inrichting van de Goederenloods.

Comment

Ik heb ooit ergens een truss-constructie gezien met 2 ringen:
                  - buitenste was een 8 hoek;
                  - binnenste een vierkant;
                  - de vier hoeken van het vierkant zaten aan vier zijden van de achthoek vast met een stukje rechte truss...
                  - in het midden hing een grote spiegelbol
                  - op alle punten van de achthoek hingen MHs
                  - vierkant hing vol met Parren (ik dacht 4 per kant - per 2 gegroepeerd, maar dat weet ik niet zeker meer)

Ook stonden er nog wat stukken truss recht overeind op de grond (daaraan hingen van die grote doeken met een leuke dame erop) en aan die stukken truss hingen ook nog MHs (aan de zijkant dus) vond ik er wel vet uitzien.

even m'n brakke paint-skills showen:
                  Klik

Comment

Ik heb ooit ergens een truss-constructie gezien met 2 ringen:
                    Als ik even snel ga rekenen en kijken kan je dit het beste vliegen. Was dit ook gevlogen of ground supported? In de goederen loods zijn namelijk geen mogelijkheden voor het laten vliegen van truss :(

Comment

Is wel een gaaf idee ja, ik geloof dat Michel wel heeft gekeken of je dingen kan vliegen in de loods. Was wel mogelijk (door de ijzeren buizen) volgens de eigenaar, maar kwam wel een flink prijskaartje aan te hangen hoorde ik :lol:

En aangezien het nou niet echt een goudmijn is................................................ .................. :P

Comment

Als ik het me goed herinner hing het aan het plafond aan vier punten, niet te moeilijk om daar dus ipv 4 kettinkjes 4 truss stands onder te bouwen neem ik aan ?

Gewoon net als een normale truss carée zeg maar, maar dan met een extra randje er omheen. (eventueel nog een paar security ketinkjes naar t dak toe ?

Comment

Mag je die 4 punten ook extra belasten? Dat is wel belangrijk om te weten in dit geval.

Comment

Geen idee, ligt ook aan de gebruikte materialen waarschijnlijk (Alu of staal)

Ik weet alleen nog hoe het er uit zag, omdat ik redelijk wat interesse heb in dit soort dingen, maar ik was daar niet als rigger of geluid/licht man/hulp oid, dus ik heb nou ook weer niet zo goed opgelet ;)

Comment

Working...
                            X