Announcement

Collapse
No announcement yet.

Truss op Boxen? Mogelijk?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Nu ik ricks bericht las heb ik het topic nog even doorgenomen, begrijp goed dat jij verantwoordelijk bent voor jouw apparatuur. Ik denk niet dat je een contract hebt gemaakt en zelfs dan word het moeilijk om de verantwoordelijkheid af te schuiven.

Een T-bar is niet gemaakt om truss mee vast te zetten, en een box is niet gemaakt om als wind-up te dienen.

Leer hiervan en zorg dat het nooit meer voorkomt, fouten maken kan iedereen maar dit had heel verkeerd kunnen aflopen.

Ook vraag ik mij af hoe ver je riggingskennis, ken je de Veiligheidsfactoren bij lichtbruggen? Zo niet, ze staan hier in een algemeen riggingstopic.

Toch vind ik het goed dat je zelf ook dacht dat dit niet klopte, anders had je dit topic niet gemaakt.

Comment

Originally posted by Rick View Post
      ABSOLUUT NIET.
      Ik zei je het Wesleey ;)

Ook al stoot iemand zich eraan, of geeft een duw, BAM....

Comment

Originally posted by Paradise View Post
        Dit is inderdaad levensgevaarlijk, op foto 2 zie je iemand tegen de bovenste box aanleunen, klein stukje verder duwen en de truss valt in ieder geval op z'n hoofd.

Is deze foto uit Nederland of de VS?
        Sterker nog dat is de DJ die er tegen aan leunt, Deze foto is uit Nederland, Uit het noorden. :)

Comment

Graag zou ik nog een reactie op mijn vraag vernemen.

Comment

Het volgende valt me opeens bij de openingspost op:

Heb je hier statieven bijgeleverd? Is het spul uit je eigen 'stal'?
            Heb geen idee, Het is niet van mij. Ik heb toevallig met een collega dit spul gebracht. En aangezien ik zelf ook in licht werk kwam ik die foto op internet tegen uit 2008.

Comment

Originally posted by wesleey View Post
              Een truss op de boxen plaatsen is dit mogelijk of hoe?

Paar weken terug heb ik de spullen gebracht en heb hun zelf laten bouwen, Is dit een goeie oplossing en kan dit?
              Je video (of wat het dan ook mag zijn) werkt niet!

Comment

dit is een topic van een jaar geleden;)

Op pagina 2 zie je wel de foto.

Comment

Ja, maar weet je niet hoe gevaarlijk dat is man. Zoiets heb ik nog nooit eerder gezien.
                  Stel je voor dat je zo'n truss brug op je bol krijg!!!!

Comment

ik heb medelijden met die genen die daar onder zitten...

Comment

Topic is van zichzelf al meer dan een jaar oud, de laatste reacties voegen niet echt iets toe.. wat is het doel nu?

Comment

Veeg.

@rintie, de vraag was niet naar jou gericht en of er een slotje komt ja of nee bepaalt de forumleiding.

Comment

Veeg.

@rintie, de vraag was niet naar jou gericht en of er een slotje komt ja of nee bepaalt de forumleiding.
                          Zet de volgende keer er even bij of de vraag retorisch is speciaal voor mij :D
                          En laat het nou net zo zijn dat jij toevallig forumleiding bent?

Comment

Working...
                          X