Ik weet het, het is al het zoveelste topic, excuses daarvoor. maar de topic's die ik zie, staan dode links in. nogmaals excuses.
Beste,
Ik wil binnenkort met de PA-Markt eens mijn licht gaan uitbreiden.
daarbij gaat er ook een complete nieuwe truss aangeschaft worden, en deze keer zoals jullie misschien van mij gewent zijn geen goedkope rommel, maar gewoon FD34 eurotruss.
Ik wil in totaal 9 meter truss kopen. 2 losse meters gaat tussen mijn speakers, om het speaker paaltje heen met een leuke led-par er in.
nu houdt ik dus 7 meter truss over.
Die wil ik redelijk vol gaan hangen met de volgende verlichting:
8 parren, led of GE is nog niet besloten
2 mh's ( galaxy250 )
4 scanners
1 spiegelbol
2 stroboscopen
Welke statieven kan ik hier het beste voor kopen?
het liefst wel dat ik er er eventueel meer gewicht aan kan hangen,
dat ik niet op m'n maximale gewicht zit. en dat ik dus nog een lange tijd door kan met deze statieven/truss .
Alvast bedankt voor jouw mening en advies, nogmaals excuses voor het zoveelste topic.
Mijn vriendelijke groet,
DJ-Drace
Beste,
Ik wil binnenkort met de PA-Markt eens mijn licht gaan uitbreiden.
daarbij gaat er ook een complete nieuwe truss aangeschaft worden, en deze keer zoals jullie misschien van mij gewent zijn geen goedkope rommel, maar gewoon FD34 eurotruss.
Ik wil in totaal 9 meter truss kopen. 2 losse meters gaat tussen mijn speakers, om het speaker paaltje heen met een leuke led-par er in.
nu houdt ik dus 7 meter truss over.
Die wil ik redelijk vol gaan hangen met de volgende verlichting:
8 parren, led of GE is nog niet besloten
2 mh's ( galaxy250 )
4 scanners
1 spiegelbol
2 stroboscopen
Welke statieven kan ik hier het beste voor kopen?
het liefst wel dat ik er er eventueel meer gewicht aan kan hangen,
dat ik niet op m'n maximale gewicht zit. en dat ik dus nog een lange tijd door kan met deze statieven/truss .
Alvast bedankt voor jouw mening en advies, nogmaals excuses voor het zoveelste topic.
Mijn vriendelijke groet,
DJ-Drace
Comment