Announcement

Collapse
No announcement yet.

Welk statief..

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

ik weet niet of jij vmb iets vindt, dus ik kan niet weten of jij dit een goede aankoop vindt, of niet.

Comment

VMB verkoopt de beste wind-up statieven, dus een antwoord op je vraag is dan ook snel gegeven: Ja.

Je hebt erg goeie wind-ups aangeschaft, maar daar is dan natuurlijk ook de prijs naar.

Comment

Over de aankopen heb ik me reeds uitgelaten en ik heb dan ook verder niets toe te voegen aan de reeds geplaatste reacties (vandaar ook dat ik daar bewust niet verder op reageer).

Comment

Wat vinden jullie van de Musicson ms-4? 5,3m hoog, draaggewicht: 125 kg p.s.. 3x2m prolyte vierkante truss.

Comment

niemand een mening over mijn mooie setje?

Comment

Er is niks over te zeggen?
              Behalve dat ze niet gekeurd zijn.

Wat hang je er allemaal aan?

Comment

Deze zijn wel gekeurd, de stickers daarvan zitten erop.

Het volgende hand eraan:
                3x 2m vierkante truss
                1x Showtec Scanmaster mk2, Dmx controller
                2x Showtec Microspot, movinghead
                2x Showtec Firestorm, scanner
                2x Shogun G-30, Laser
                1x Showtec Gobobeam, stand alone of op geluid
                1x Showtec Aquatic, stand alone of op geluid
                2x Showtec Fogjet, rookmachine
                1x Chauvet élan, stand alone/geluid/DMX

Comment

Je hangt altijd je scanmaster aan de lichtbrug? Ook erg benieuwd hoe je de fogjets aan de truss wilt bevestigen

Graag zou ik een foto van de keuringssticker en certificaat zien, ben wel erg benieuwd nu of ze inderdaad gekeurd worden.

Comment

rookmachine zou ik niet aan je truss vast maken. Er kan nog wel eens wat hete druppels naar beneden komen. En ja je controller moet je er ook maar niet in hangen. Is een beetje onhandig lijkt mij.

Comment

@ paradise.
                      Sorry, maar die hoort gewoon op mijn dj meubel. En kwa fogjets ben ik dit niet al te vaak van plan. Dus meestal staan ze gewoon op de grond.

Op de statieven staat gewoon Tuv gekeurd en ze zijn pas van 2005, dus lijkt me nou niet echt een leeftijd voor staalmoeheid enzovoort.

@ Dj-walter.
                      Zie de reactie van mij op Paradise. En kwa hete druppels had ik ook al een topic gelezen en daar stonden minder leuke dingen. Dus daarom ben ik dit niet al te vaak van plan.

Comment

Maar waarom juist fogjets in je truss? Geeft toch een veel leuker effect om die dingen van beneden naar boven te laten spuiten? Of hang je ze met de onderkant naar beneden in de truss??

Comment

nee, ik wil ze gewoon vanaf de grond maar als ik ze ooit in mijn truss zou hangen, wil ik ze een beetje gekanteld hangen, zodat hij vooruit/omhoog gespuit.

Comment

Even iets anders (geen zin om een nieuwe discussie te starten). Nu zag ik op een paar youtube filmpjes dat hun movinghead op een statief stond en daar onder een scrim king zag. Maar ik kan die nergens vinden om te kopen?? hebben jullie misschien ergens een winkel gezien waar ze deze verkopen? (hoeft niet het zelfde merk te zijn)

Comment

Kijk hier en hier maar 'ns tussen. ;)

En we hebben ook deze nog voor losse statieven.
                              Last edited by Rick; Sunday-09-01-2011, 12:59.

Comment

Working...
                              X