Het forum is niet langer in gebruik. De informatie op het forum blijft beschikbaar, maar het is niet langer mogelijk om te reageren. Voor het laatste nieuws, achtergronden en advies verwijzen we je graag door naar onze website, blog en het keuzehulp-overzicht.
Ik dacht dat deze topic er juist voor bedoelt was om een beetje te dicuseren over dit soort dingen, waar heb je anders een forum voor, maar we respecteren het! :D
Ik ga me toch meer richten op vinyl,
omdat ik bijna alleen maar hardstyle draai,
en die (extended versies van) hardstyle nummers zijn haast niet te verkrijgen op cd's. Met vinyl draaien geeft ook meer een kick vind ik maar dat is persoonlijk :D
en nu maar hopen dat vinyl er niet uit gaat :roll:
wat ik persoonlijk vind is dat je met platen meer bezig bent. tegenwoordig als je een beetje fatsoenlijke cd speler koopt zit er al een knop op waar je de bpm's mee gelijk kan zetten en er is dan zelfs ook al een cd speler die het voor je overmixt. dan kun je jezelf geen dj meer noemen vind ik. dat je sommige cd's draait oke. dat begrijp ik. ik heb zelf ook een aantal nummers die zijn niet of niet meer op vinyl te krijgen. ja dan kun je niet anders. maar mijn persoonlijke mening is en blijft
af en toe ben je bijna gedwongen om een cdtje te gebruiken. omdat vinyl gewoon superduur is als je echt alle platen wil hebben en oudjes zijn goud waard. en met cd is het wel eens handig om een cuetje vast te leggen ''komt ie dan'' met vinyl gaat het ook maar met veel meer inspanning maar dat maakt het dan juist ook zo leuk om met vinyl te draaien.
maar eigenlijk meer omdat ik nog niet echt ben gaan zoeken naar draaitafels oid, moet ik eigenlijk maar eens gaan doen, aan jullie te horen draait dat een stuk beter :D
Comment