Announcement

Collapse
No announcement yet.

VXT Stands

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• VXT Stands

Beste leden,

ben al een tijdje op zoek naar leuke speakers voor mijn vxt8's. Weet iemand welke die gast heeft in het volgende filmpje?

This is the track I produced for Beckah Shae's Christmas album Emmanuel! Buy on iTunes now: http://iTunes.com/beckahshae/emmanuel www.beckahshae.comKRK VXT...

Hoeft niet persee hetzelfde als het filmpje te zijn, misschien dat jullie nog betere kunnen aanraden.

Budget: 150euro(paar)

Danku!

Die uit het filmpje, geen idee.

Wel zou ik deze eens bekijken: Quiklok BS-342 set

Comment

De Quiklok's die Rick noemde zijn zeker aan te raden. Ze zijn door de driepoot erg stabiel en hebben een schuimrubberen pad wat ook weer resonantieproblemen een eind oplost.

Comment

Oke ziet er goed uit ja, alleen jammer dat die niet in hoogte versteld kan worden

Comment

Die hebben we ook hoor! ;)

Quiklok BS300

Comment

Ja die ziet er inderdaad ook goed uit, alleen heb ik verhalen gehoord dat die nogal wiebelt :(

Comment

Zwaar wiebelen zal denk ik wel meevallen, echter klopt het wel dat de BS-342 stabieler is. Dat komt omdat je drie verticale stalen balken hebt die niet in hoogte verstelbaar zijn, terwijl je bij deze slechts één statiefbuis hebt die wel in hoogte is te verstellen.

Het is overigens altijd mogelijk om in de showroom te kijken naar het statief en zelf te ervaren hoe stabiel het statief is.

Comment

Ik zal toch verder moeten zoeken aangezien de BS 342 net iets te hoog is voor mijn kamer en ik wil toch liever een stabiele stand dus de BS300 valt zowiezo af voor mij.

Toch bedankt! :)

ps. wat vinden jullie van deze?

Het is wel van een concurrent van jullie, maargoed :p
                Last edited by Rick; Monday-09-08-2010, 11:40.

Comment

Hola, direct linken naar concurrenten is niet helemaal de bedoeling. Linken naar fabrikanten of leveranciers is geen probleem.

[edit]
                  Deze Quiklok standaard is ook ongeveer 91 cm en nog goedkoper ook.

Comment

Wauw hoe kon ik die over het hoofd hebben gezien... super! bedankt

en excuus voor de link!

Comment

Het blijkt dat die stand geen paar is. Dan zou ik op 200 euro uitkomen :(

Comment

We hebben vandaag een Quiklok BS-336 in de veiling staan, dus dat is je kans om in ieder geval één statief voor een spotprijsje mee te pikken. :)

Comment

Working...
                        X