Announcement

Collapse
No announcement yet.

Dikte american dj lts-50t

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Dikte american dj lts-50t

Hallo forumleden,

ik heb een American dj lts-50t trussbrug gekocht.
    Ik heb er ook 4 g-haken bij gekocht, 2 admiral g-haken en 2 CLS g-haken. de admiral g-haken zijn maximaal 50mm dikte, en de cls zijn 50 mm dikte. Nu heb ik dus de vraag hoe dik de american dj lts-50t brug is. Als de brug minder dan 50mm dik is dan heb ik waarschijnlijk een miskoop gedaan. De 2 cls g-haken doe ik trouwens aan mijn t-bar.

Je vergeet echter dat een normale G-haak voor max. 50mm buis vaak aan buizen gehangen kan worden met een minimum dikte van ongeveer 30mm. Heb je überhaupt al geprobeerd de haken te bevestigen?

Hiernaast wordt 50mm voor dit soort systemen niet gebruikt. Dikkere buis = groter oppervlak = kost meer. En daarnaast zijn deze systeempjes gericht om een setje parren en wat effectjes mee de lucht in te krijgen, meer niet.

Comment

De trussbrug komt als het goed is volgende week, ik heb het nog niet kunnen testen, echter, op mijn t-bar heb ik ze eens naast mekaar gehangen zonder lampen en gewoon helemaal dicht gedraaid, de admiral zit er gewoon op en de cls hangt schuin. waarschijnlijk zal hij wel recht hangen als er een lamp aanhangt. Wat ik er dus aan ga hangen: double derby, moonflower, tbar met 4 led parren. De 2 cls gaan dus aan de t-bar, de andere waar bouten bij zitten gaan aan de lichteffecten.

Foto:

Last edited by yobotje; Saturday-06-11-2010, 18:24.

Comment

Niet om het 1 of ander maar eigenlijk zijn beide haken niet echt geschikt voor g-haken. Daarom zitten er ook gewoon gaten door de koker heen. Hier kun je dan bouten doorheen zetten om je effecten op te hangen ( eigenlijk voor parren maar een paar lichte effecte zijn ok geen probleem hoor ).

Comment

deze tbar is precies 30mm dik, ik hoop dat de truss wat dikker is want dan is het wat veiliger om wat aan de cls haak te hangen ;)

Comment

En ik wil nou een truss clamp kopen maar wat voor een moet ik nemen voor een buis die 2,5 cm breed is? Ik bedoel zoiets: http://www.bax-shop.nl/haken-safetys...t-details.html

Comment

waar wil je het aan hangen dan? aan een brug of t bar?

Comment

ik wil gewoon een stroboscoop hangen aan het verticale stuk van een statief.

Comment

aha. dus een effect klemmen aan je statief. Ik wou dit doen met die admiral, maar dan zakt het naar onderen tenzij je heeel sterk aandraait. de ideale g haak ervoor is deze:

Deze trusshaak is met name geschikt voor normale truss, dankzij de ergonomisch ontworpen aandraaiknop heeft u flinke grip om te kunnen zorgen voor een goed aangedraaide haak die niet zomaar meer loskomt.

Comment

Ohja, ik heb nu een JB systems lb30 lichtbrug. De cls haken zijn puur 50 milimeter, de tbar hangt wel naar onder maar je kan hem heen en weer wiebelen. ik ga ze denk verkopen en over op allemaal admiral.

Comment

Working...
                    X