Announcement

Collapse
No announcement yet.

Dura Truss System.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Dura Truss System.

Hallo,

Wij zitten erover na te denken om eventueel een backdrop aan te schaffen, zodat de lichtshow er wat netter uit komt te zien. Is dit slim?

Ik wil sowieso een LED lichtset aanschaffen, en de mushroom weg, dus volgens mij kan het wel met de warmte..

Originally posted by Dj-scratch View Post
    Hallo,

Wij zitten erover na te denken om eventueel een backdrop aan te schaffen, zodat de lichtshow er wat netter uit komt te zien. Is dit slim?
    Ja.
    Ik wil sowieso een LED lichtset aanschaffen, en de mushroom weg, dus volgens mij kan het wel met de warmte..
    Moet prima lukken. Licht aan de voorkant, backdrop aan de achterkant.

Comment

Het lijkt mij een goed idee, zo creëer je toch een luxe uitstraling. Ja kan natuurlijk ook een ShowTec LED-doek aanschaffen, maar die zijn vrij prijzig.
      Ook kan je natuurlijk een meshdoek met je eigen logo er op laten afdrukken. Dit kan op drukwerkdeal.nl ik weet niet wat de grote is maar de totaal prijs word ongeveer 150 euro.

Comment

Erg bedankt voor de reacties!

Ik zal overigens nog even erover na denken. De showtec valt opzich wel mee. 3x3.5 meter (volgens mij) € 125,00.

Comment

Ik kom uit op 131,- Je kan het beste Meshdoek nemen, dit is wind doorlatend en dus ook veiliger.

Comment

Oke. Bedoel je deze? Klik.

Hij is nu wel 99 euro (excl spanfixen), maar normaal 199,95 :o Dat vind ik wel erg duur.

Maar als ik toch een keertje langs BAX ga, wil ik sowieso ook even kijken naar welke backdrop geschikt is.

Comment

Óh, sorry. Ik had het over de spandoeken van DrukWerkDeal.nl
              Alleen ik vraag me af, als je zo'n theaterdoek buiten gebruikt en er komt een rukwind langs kan de hele truss dan niet omwaaien?

Comment

Daar heb je wel gelijk in. Alleen heb ik liever gewoon een zwarte achtergrond zeg maar.

Comment

Ik heb toevallig pas een leddoek van 6x3 meter besteld, heeft toch weer wat meer dan een egaal zwart doek.

Comment

Daar heb je gelijk in. Maar een led doek vind ik nu nog erg duur voor het gene waarvoor ik het ga gebruiken.

Comment

Tja, klopt.
                      en je moet natuurlijk zelf mee eens zijn wat je koopt ;)
                      als jij het nu nog niet nodig vind, lekker niet doen. Zoveel drive-in shows hebben het niet.

Comment

Ik vind leddoeken altijd heel onrustig, maar je kan ze natuurlijk ook gematigd inzetten.

Comment

Originally posted by rintie View Post
                          Ik vind leddoeken altijd heel onrustig, maar je kan ze natuurlijk ook gematigd inzetten.
                          goed dat is eemaal een mening:p
                          ik denk dat ik er nog wel een keer een egale bijkoop.

Comment

Working...
                          X