Announcement

Collapse
No announcement yet.

Decotruss > Hot or not?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

hij kon er zels met 90 KG aan gaan hangen.
    Dat is niet zo'n kunst, dat kan ook met een laddertruss-constructie (die goedkope bruggetjes).
    Je moet dat echter geen hele avond lang doen, want dan gaat het vermoedelijk fout. En zo is dat ook bij jouw constructie. Het gebruik van gezond verstand geldt hier voornamelijk. ;)

Comment

Originally posted by Rick View Post
      Dat is niet zo'n kunst, dat kan ook met een laddertruss-constructie (die goedkope bruggetjes).
      Je moet dat echter geen hele avond lang doen, want dan gaat het vermoedelijk fout. En zo is dat ook bij jouw constructie. Het gebruik van gezond verstand geldt hier voornamelijk. ;)
      Dat is te begrijpen inderdaad, het was ook even kijken. Want aan het begin zag het er een beetje wankel uit. Toen ik daar wat over zei die aan het eind van: "wat niet, moe je zien!".

Maar dus de elation dimmer + par 30 gaat prima en goed werken? Geen iritant gezoem of geruis zoals ze in de winkel zeiden.

Comment

Op het moment dat er gewoon 230V-lampjes in je parspotjes gaan en er geen transformator aan hangt voorzie ik geen problemen.

Comment

Ik ben benieuwd naar een foto!

Comment

Originally posted by Rick View Post
            Op het moment dat er gewoon 230V-lampjes in je parspotjes gaan en er geen transformator aan hangt voorzie ik geen problemen.
            Gewoon de standaard par uit de shop + lamp en dan die dimmer, dat gaat dus niet irriterend zoemen?

En dan de foto's:

Truss
            Truss 1 hangt
            Stukje 2 ook
            How its go
            Stukje afwerking
            Iets meer af
            Nog ietsje meer
            Einde van dag 1

Maandag wordt het afgewerkt en geverfd. :)
            Iemand tips/commentaar. :) ?

Comment

Op het moment dat je stroomvoorziening in orde is zullen er geen problemen optreden.

Overigens, ik moet in je album inloggen om de foto's te kunnen zien en ik heb geen wachtwoord,

Comment

Prima.

Het wachtwoord is: Radio09

Edit: Album is open.

Zijn dit de t-fix kabels die nu op 14 weken in de bestelling staan?
                Last edited by Fiegel5; Saturday-22-01-2011, 16:19.

Comment

Originally posted by Fiegel5 View Post
                  Zijn dit de t-fix kabels die nu op 14 weken in de bestelling staan?
                  Link doet het niet.

Comment

Originally posted by hardstyle View Post
                    Link doet het niet.
                    Klik

Nog even een vraag, bij het aanschaffen van de lampen voor in de parren. Moet ik dan een flood of spot nemen?

Comment

Nou,, het is net wat je wilt.
                      Je kunt spot nemen maar ook flood (dduuhhh)
                      Maar als je spot neemt richt het licht zich meer op een punt
                      Neem je flood, dan krijg je een groter oppervlakte aan licht maar minder scherp.
                      Dus wat wil je....
                      Voor een kamer zou een flood nemen. dan heb je toch een grote oppervlakte.

Wat ik ook zag is een LED lamp RGB kijk bij ****.
                      Je hebt ook van die RGB led lampen met afstandsbedieningen. Maar dan kun je netzogoed een led par nemen. maar zoals ik al eerder zij. Een flood lamp is mijn keuze
                      Last edited by Rick; Monday-24-01-2011, 19:03. Reason: edit.

Comment

We zitten hier wel op het Bax-shop forum. ;) Vloeken met namen van concurrenten gaan we maar niet doen. :D

Comment

Oke sorry haha,
                          Maar trouwens als het goed is is vandaag de boel netjes afgewerkt en geschilderd toch Fiegel 5? misschien heb je foto's

Comment

Sorry voor de late reactie, maar ik was mijn telefoon kwijt (waar de foto's mee gemaakt waren). Dit is nu het voorlopige einde.

Wat nog moet gebeuren:
                            *Licht kopen en hangen (gebeurd deels begin feb, deels begin maart)
                            *Wat schilderwerk

Hoe kijk ik terug?
                            Over het algemeen had ik een geweldig idee in mijn hoofd zitten, dat werd deels weggekaapt toen de truss binnenkwam. Ik had het wat groter verwacht, het beeld in mijn hoofd is ook totaal niet waar geworden. Het ziet er niet bijster mooi uit, deels ook omdat het gipsdak geplaatst de woningbouw niet symmetrisch was. Uiteindelijk ben ik wel tevreden, ik heb het niet gekocht om het mooi te worden maar om de praktisch-heid. En die streef ik wel na denk ik.

Reacties zijn altijd leuk.. :D
                            Last edited by Fiegel5; Sunday-30-01-2011, 18:46.

Comment

het ziet er goed en leuk uit.
                              Alleen zou ik later die andere lampen led par en scanner weghalen. Het staat een beetje rommelig. Verder ziet die decotrus er fantastisch uit. Ik ben erg benieuwd naar het vervolg en natuurlijk het einde

Comment

als je een discotje wilt houden op je kamer... :D

Comment

Working...
                                X