Verkijk je er soms niet op, vorig jaar op een Franse camping truss tegengekomen waarvan ik eerst zoiets had van Deco-truss, maar het bleek stalen truss te zijn die zilverkleurig gespoten was. Deze constructie kon meer dragen dan een paar lampjes...
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Decotruss > Hot or not?
Collapse
X
-
Originally posted by BDB lasershows View PostHoe is het toch mogelijk om dan allemaal lampen en weet ik veel er allemaal aan, aan te hangen? Dat gewicht moet toch zijn werking doen aan die trussen.
Als jij het aan je plafond vast maakt kun je er zo 50 kilo aanhangen maar of dit handig is is een tweede. Maar meestal moeten er eerst ongelukken gebeuren voordat men het gelooft helaas :(.
Comment
-
Originally posted by Deejay View PostVerkijk je er soms niet op, vorig jaar op een Franse camping truss tegengekomen waarvan ik eerst zoiets had van Deco-truss, maar het bleek stalen truss te zijn die zilverkleurig gespoten was. Deze constructie kon meer dragen dan een paar lampjes...
Comment
-
Originally posted by BDB lasershows View PostNou SLGV zei dat hij in eens flinke constructie had gezien van decotruss. Maar dat kan dan toch nooit goed aflopen? Tenminste als er lampen aan hangen dan.
Comment
Comment