Announcement

Collapse
No announcement yet.

Decotruss > Hot or not?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Verkijk je er soms niet op, vorig jaar op een Franse camping truss tegengekomen waarvan ik eerst zoiets had van Deco-truss, maar het bleek stalen truss te zijn die zilverkleurig gespoten was. Deze constructie kon meer dragen dan een paar lampjes...

Comment

Hoe is het toch mogelijk om dan allemaal lampen en weet ik veel er allemaal aan, aan te hangen? Dat gewicht moet toch zijn werking doen aan die trussen.

Comment

Ik snap niet wat je bedoelt..

Comment

Hoe is het mogelijk ? Nou gewoon omdat het
          dat beetje gewicht van die parren makkelijk kan hebben.

Comment

Originally posted by BDB lasershows View Post
            Hoe is het toch mogelijk om dan allemaal lampen en weet ik veel er allemaal aan, aan te hangen? Dat gewicht moet toch zijn werking doen aan die trussen.
            Als jij het vastmaakt op een plafond/vaste ondergrond dan zit het redelijk stevig en werkt het lang niet zo snel dan wanneer je tussen 2 statiefen zet. Omdat dan de deco truss alle kanten opkan.

Als jij het aan je plafond vast maakt kun je er zo 50 kilo aanhangen maar of dit handig is is een tweede. Maar meestal moeten er eerst ongelukken gebeuren voordat men het gelooft helaas :(.

Comment

Originally posted by Rick View Post
              Ik snap niet wat je bedoelt..
              Nou SLGV zei dat hij in eens flinke constructie had gezien van decotruss. Maar dat kan dan toch nooit goed aflopen? Tenminste als er lampen aan hangen dan.

Comment

Originally posted by Deejay View Post
                Verkijk je er soms niet op, vorig jaar op een Franse camping truss tegengekomen waarvan ik eerst zoiets had van Deco-truss, maar het bleek stalen truss te zijn die zilverkleurig gespoten was. Deze constructie kon meer dragen dan een paar lampjes...
                Zou best kunnen dat het ook zo iets is geweest.

Comment

Originally posted by BDB lasershows View Post
                  Nou SLGV zei dat hij in eens flinke constructie had gezien van decotruss. Maar dat kan dan toch nooit goed aflopen? Tenminste als er lampen aan hangen dan.
                  Oh, je kan gerust een carré maken van decotruss. Zolang jij er niet aan gaat hangen zal hij echt niet instorten hoor.

Comment

Working...
                  X