hey,
Ik wil nu een compleet lichtstatief waar ik ook mijn apparatuur onder kan zetten. En nu zag ik de ADJ mts4! Hij ziet er goed uit en bij de reviews staat dat hij best stevig is. Maar nu heb ik de maten eens zitten te bekijken en nu lijkt hij mij best groot. zou dit goed kunnen of moet er nog meer bij:
6x Showtec led par 56
2x Showtec dj led scanner
1x Laserworld EL-60g/Eurolite FE-20
Op de site staat een maximum gewicht. Dus of dit kan??
De meeste zouden beginnen over truss. Nou dat is het probleem, ik wil best truss maarrr... ik zit met het vervoer. Want met een Audi A3 Cabrio kan je ook niet veel vervoeren. Nou heeft een karretje ook geen zin tenminste waar moet je hem kwijt...
Dus vandaar de ADJ mts4. En dan nu even terug op mijn vragen:
*Wat is het maximum gewicht voor dit dj meubel
*Is mijn lichtset goed genoeg(is het niet te weinig)
Alvast bedankt,;)
Ik wil nu een compleet lichtstatief waar ik ook mijn apparatuur onder kan zetten. En nu zag ik de ADJ mts4! Hij ziet er goed uit en bij de reviews staat dat hij best stevig is. Maar nu heb ik de maten eens zitten te bekijken en nu lijkt hij mij best groot. zou dit goed kunnen of moet er nog meer bij:
6x Showtec led par 56
2x Showtec dj led scanner
1x Laserworld EL-60g/Eurolite FE-20
Op de site staat een maximum gewicht. Dus of dit kan??
De meeste zouden beginnen over truss. Nou dat is het probleem, ik wil best truss maarrr... ik zit met het vervoer. Want met een Audi A3 Cabrio kan je ook niet veel vervoeren. Nou heeft een karretje ook geen zin tenminste waar moet je hem kwijt...
Dus vandaar de ADJ mts4. En dan nu even terug op mijn vragen:
*Wat is het maximum gewicht voor dit dj meubel
*Is mijn lichtset goed genoeg(is het niet te weinig)
Alvast bedankt,;)