Announcement

Collapse
No announcement yet.

nieuwe trussen aanschaffen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• nieuwe trussen aanschaffen

Hoi

Ik heb een jaartje geleden hier bij bax-shop de volgende truss set gekocht.
    Showtec komt met de ideale lichtbrug voor de kleinere drive-in show die kampt met transport- en opslagproblemen. En deze set is ook nog eens erg scherp geprijsd!

Maar nu zit ik met de vraag of ik de 2 statieven kan gebruiken als er 2 van deze bestel http://www.bax-shop.nl/duratruss-dt-...t-details.html ?
    Het probleem is dat ik nergens vind om welke statieven van showtec het gaan, laat staan om er specificaties van te vinden. En ik wil zeker zijn dat de statieven, een normale truss set aankunnen, want die deco truss set begin ik minder en minder te vertrouwen.:(

Greetz

lectrojunk

De truss die je aangeeft is ook geen 'normale' truss, maar ook een 'light' versie.

Als je een degelijk setje wilt, haal dan 2 ADJ ST-132 statieven en een fatsoenlijk stukje truss van Eurotruss of Prolyte. Die laatste keuze laat je afhangen van welke truss verhuurbedrijven om je heen verhuren. ;)

Comment

En die statieven die je hebt van de Showtec set, zijn niet bedoelt om een echte truss op te leggen. Die statieven kunnen dat gewicht niet zo makkelijk aan.

Zoals AJdeBoer al aangeeft, je set verkopen, 2 ADJ ST-132 statieven en truss aanschaffen.

Comment

Ok bedankt voor de reactie, nu weet ik wat mij te doen staat :p

Comment

Originally posted by lectrojunk View Post
          JONKIE_NL IS KONING :p:p

LOL
          -doemaarniet-
          ...de txt is de link naar de site...
          Last edited by Rick; Tuesday-26-04-2011, 07:07.

Comment

@ Jonkie_NL

Beetje ongepast, vind je ook niet?

Comment

Originally posted by ajdeboer View Post
              @ Jonkie_NL

Beetje ongepast, vind je ook niet?
              beetje,
              Had hem quote maar wist niet welk stuk ik het best kon gebruiken dus dacht ik dan maar zo....

maja Ontopic: maar 2m truss voor 103eus?
              is nie duur toch?
              en tis truss van admiral, das (na mijn meening) toch best wel een degelijk merkje)

Comment

[offtopic modus]
                Maar dan nog...
                Je weet onderhand dat dit forum gehost en gemodereerd wordt door Bax-shop.nl, toch?
                Dan is wel zo netjes als je alleen linkt naar artikelen van Bax-shop.nl.
                [/offtopic modus]

OT: Inderdaad niet duur. Maar niet echt industriestandaard in NL, voor zover ik dat meekrijg hier. Ik zie hier in het noorden toch vooral Prolyte en in iets mindere mate Eurotruss (Ook logisch gezien de vestigingsplaatsen Leek resp. Leeuwarden). Het merk is uiteindelijk de beslissing van de TS. Dat heeft ook te maken met welk merk truss hij het makkelijkst in kan huren. ;)

Comment

Originally posted by ajdeboer View Post
                  [offtopic modus]
                  Maar dan nog...
                  Je weet onderhand dat dit forum gehost en gemodereerd wordt door Bax-shop.nl, toch?
                  ik snap je punt, maar als ik iets doe wat niet volgens de regels is zijn daar heus wel mensen voor(buiten mede forum leden) die mij daarop kunnen wijzen...

On toppic
                  prolyte en euro truss, zijn ook in deze regio veel gebruikte producten,
                  mede door de prijs kwaliteit verhouding,
                  verder heb ik met "Admiral" nog geen slechte ervaringen(dan spreek ik wel over klemmen en haken niet over truss en dergelijke)
                  maar zoals ik al zij als ik de ruimte had had ik ze hier al op bij de opslag liggen

Comment

Toch maar aangepast. Is niet helemaal de bedoeling.

Comment

Terug ontopic, je huidige set zou je natuurlijk kunnen bewaren als trussje voor een eventuele backdrop.

Wil je inderdaad een steviger geheel krijgen, dan is het inderdaad budgettechnisch gezien verstandig om twee ST-132 statieven te nemen. Deze staan stabiel als een huis en kunnen vrij hoog.

Qua truss is het verstandig om te kijken wat er veel in je buurt gebruikt wordt. Dan kun je altijd eens een stukje truss bijhuren mocht het nodig zijn, zonder compatibiliteitsproblemen. ;)

Comment

Originally posted by Rick View Post
                        Terug ontopic, je huidige set zou je natuurlijk kunnen bewaren als trussje voor een eventuele backdrop.

Wil je inderdaad een steviger geheel krijgen, dan is het inderdaad budgettechnisch gezien verstandig om twee ST-132 statieven te nemen. Deze staan stabiel als een huis en kunnen vrij hoog.

Qua truss is het verstandig om te kijken wat er veel in je buurt gebruikt wordt. Dan kun je altijd eens een stukje truss bijhuren mocht het nodig zijn, zonder compatibiliteitsproblemen. ;)
                        Ik heb eventueel nog 2 ADJ st-132 staan (helaas zonder handvat (kan ik bestellen voor 20,- p.s.(handvatten)).

Als je interesse hebt doen me maar een privé mailtje!

Comment

Working...
                        X