Announcement

Collapse
No announcement yet.

DMX dimmerpacks: De Showtec Multidim MKII en andere.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Minder dan 15 watt geeft problemen, zo simpel is het.
    Spiegelbol motortje? Die draait gewoon.
    Kerstverlichting? Gloeien of knipperen.

Zonder dummyload heb je er niks aan voor minder dan 15 watt. Trek dan een extra 1,5mmq kabeltje naar een Showtec DJ Switch.

Comment

Originally posted by DjRRRenetjuh View Post
      Volgens mij zijn hier meer nadelen van als voordelen. Of heb ik het verkeerd? Is er een alternatief? Want ben wel naar zoiets op zoek.
      Een 19" dimmerpack en vervolgens met een multi naar een break-out box.
      Of als het gewoon klein en simpel moet een "showtec-light brick" Dit is eigenlijk de showtec fourbar maar dan in een klein doosje.

Comment

Laten we vooropstellen dat een laser niet gedimd wordt door er de spanning van te dimmen????
        Dimmer sluit je aan op vaste spanning, eventueel geschakeld door een switchpack...

Comment

mijn multidim mk2 doet raar. Nog nooit eerder meegemaakt. Van de 4 kanalen blijven er altijd 2 branden (nummer 1 en 4). Ook wanneer ik de multidim onderop uitzet blijven deze twee branden.
          Tevens kan ik ook niet in het S menu komen zoals hier boven genoemd wordt...

Wie o wie kan mij helpen of heeft een idee van dit probleem?

Comment

Dan is voor 75% zeker je triac van 1 en 4 kapot. Dan blijven ze namelijk contenu op 100% branden. Kosten een paar euro en als je een beetje handig bent zijn ze zo vervangen

Comment

Working...
            X