Announcement

Collapse
No announcement yet.

Handleiding ayra tdc 4 led?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Handleiding ayra tdc 4 led?

Is er een handleiding van de Ayra TDC 4 LED?
    De TDC 4 LED van Ayra zorgt voor messcherpe LED-lichtbundels in iedere ruimte! Achter elk van de vier lenzen schuilt een LED-cluster met 8x8 gekleurde LEDs. Ook via DMX te besturen!

Er komt binnenkort nog een manual die je online kunt downloaden, maar die is nog niet af helaas. Wat wil je precies weten?

Comment

Ik wil graag wat meer informatie over kanaal 5. De patroonkeuze. Kanaal 1/4 zijn duidelijk.
      Ik vraag me ook af als je hem via dmx aansluit of die nog kan reageren op het geluid via de microfoon die erin zit.

Comment

Ik heb een versimpelde manual gekregen van de fabrikant, stuur me even een PM met je mailadres, dan kan ik die alvast opsturen. :)

Comment

PM is onderweg. Alvast bedankt.

Comment

Originally posted by Rick View Post
            Ik heb een versimpelde manual gekregen van de fabrikant, stuur me even een PM met je mailadres, dan kan ik die alvast opsturen. :)
            Is het misschien mogelijk dat ik deze handleiding ook ontvang? Dank

Comment

Geen probleem, als je me een PM stuurt met je mailadres stuur ik hem op.

Comment

Ik zou ook graag de handleiding ontvangen, ik ben nu bezig met diverse Ayra producten in Sunlite te zetten, zijn hier al standaard fixtures voor?

Comment

Staat inmiddels online:
                  Ayra TDC 4 LED manual

Comment

Working...
                  X