Announcement

Collapse
No announcement yet.

Kwaliteiten chinese movingheads

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Kwaliteiten chinese movingheads

Hallo,

Ik kom tegenwoordig veel chinese movingheads tegen, dus nagemaakte movingheads zonder merk. Zo krijg je dan ook diverse prijzen voorgeschoteld die er ook zeer interessant uit zien.

Kan iemand mij vertellen hoe deze kwalitatief over het algemeen zijn? Ik snap dat je ze als groot verhuurbedrijf niet in je assortiment hebt, dus dat bij huren vrij lastig zal zijn, maar hoe zit het met de drive-in shows / kleine verhuurbedrijven?

Tja, veel weet ik niet te zeggen, maar Showtec is ook chinees spul :)
    En Ayra, van bax, komt ook uit China, en ook hier hoeft niets mis mee te zijn.
    Uitgebreid commentaar laat ik aan iemand anders over...

Comment

Staar je vooral niet blind op de prijzen van de Chinese heads.
      De prijs is goedkoop, maar als je er de importtaxen bijtelt is het al een pak minder interessant.
      Een ander groot probleem is uiteraard ook de dienst na verkoop.

Comment

T gaat om een tweedehands partij, al in nederland.

Comment

Vooral reserve-onderdelen gaat lastig worden wanneer je een defect hebt (of je moet er enkele als orgaandonor meebestellen... tja... waar ben je dan goedkoper mee uit).

Wij hebben de juiste kanalen om aan onderdelen te komen en aangezien er van elk product wel eens iets retour komt wat niet meer gemaakt kan worden (vaak BER producten), kunnen we ook e.e.a. strippen. Een plastic kap bijvoorbeeld, lenzen, chassisdelen, faderkapjes, noem maar op. Probeer jij maar eens van een random Chinese fabrikant onderdelen te ritselen. :)

Ook is het zo dat vaak de onderdelen van 'het origineel' niet passen. Vanwege afwijkende onderdelen zoals stappenmotoren, kabelbomen, aandrijfriemen, kleurenwielen, displays, etc. etc. Dus vaak ben je daar ook niet mee geholpen.

Comment

Het is zo, iemand bied er mij 18 aan, waarvan 12 werkende. dus op deze manier heb ik ook reserve onderdelen over. de prijs is alsnog de 6 reserve zeer interessant. Maar zoals ik jullie hoor is het natuurlijk geen A kwaliteit, maar ook niet dat het van ellende uit elkaar valt?

Comment

Hoe moeten we dat op afstand beoordelen van heads die we niet kunnen zien? Zul je toch echt zelf moeten checken.

Ik denk eerder dat je het bij twijfel beter kunt laten schieten.

Comment

Ik zou denken, als hij er 18 heeft waarvan er al 6 kapot zijn is de kwaliteit niet echt hoog.

Comment

Ik weet niet hoe lang hij ze gebruikt heeft maar als er nu la 6 kapot zijn?

rio je was me voor

Comment

Wellicht het merk even in google invoeren en kijken wat ervaringen van anderen zijn?

Comment

Working...
                    X