Announcement

Collapse
No announcement yet.

Klachten zanger over gebruikte haze

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Klachten zanger over gebruikte haze

Heb wat gezocht op forum maar niet kunnen vinden.
    Denk dat ik open deur intrap: heb vraag vanwege klachten van onze zangeres over de gebruikte haze.

De vraag: is er haze fluid welke minder hinder geeft op stembanden dan de gebruikelijke fluids?
    Zo bijmengen van een geurtje (menthol) klachten kunnen verminderen?

Ik zou graag jullie ervaringen willen weten
    (p.s. ben newbee op gebied van podiumverlichting)

Minder heftig gebruiken?
    Is de zangeres een beetje goed, of zijn het (met alle respect) kapsones? De "mindere" zangers / zangeressen zijn vaak op zoek naar excuses voor hun eigen tekortkomingen of gebrek aan talent.
    Vaak meegemaakt namelijk.

Comment

Wat wellicht ook een relevante vraag is; welke vloeistof en welke hazer gebruik je?

Comment

Originally posted by john View Post
        Minder heftig gebruiken?
        Is de zangeres een beetje goed, of zijn het (met alle respect) kapsones? De "mindere" zangers / zangeressen zijn vaak op zoek naar excuses voor hun eigen tekortkomingen of gebrek aan talent.
        Vaak meegemaakt namelijk.
        Haha, zal eens vragen of ze kapsones heeft....enne hoeveelheid probeer ik minimaal te houden; alleen bedoeld om lichtstralen te laten zien. Vroeger mocht er gerookt worden in cafés maar sinds dat taboe is, moet je wel wat haze hebben om mooi effect te krijgen.

Comment

Originally posted by Bax-shop - Ronald View Post
          Wat wellicht ook een relevante vraag is; welke vloeistof en welke hazer gebruik je?
          Vloeistof is van Beamz (medium en op waterbasis) Hazer is een Eurolite NH-30 ( ik wacht nog op nieuwe remote controller - gaat nu blazen op handcontroller)

Comment

Volgens mij is de NH-30 geen pure hazer, maar komt dit apparaat meer in de buurt van een fazer (gewone rookmachine met het effect van een hazer). Je bent dus gebonden aan gewone rookvloeistof. De vloeistof van Beamz is waarschijnlijk OEM spul en de kwaliteit hiervan is niet super.

Mijn advies is om over te stappen op vloeistof van JEM. Dit merk is de standaard op het gebied van rookvloeistof. Wil je een dunne rook voor je machine, dan kan ik deze aanbevelen:

De Regular DJ Fluid van JEM is een speciaal berekende mix, perfect voor middeldichte rookeffecten. Deze rookvloeistof is in het bijzonder geschikt voor de Magnum 550 en 880. Wordt geleverd in een 5 liter jerrycan.

Comment

Originally posted by Bax-shop - Ronald View Post
              Volgens mij is de NH-30 geen pure hazer, maar komt dit apparaat meer in de buurt van een fazer (gewone rookmachine met het effect van een hazer). Je bent dus gebonden aan gewone rookvloeistof. De vloeistof van Beamz is waarschijnlijk OEM spul en de kwaliteit hiervan is niet super.

Mijn advies is om over te stappen op vloeistof van JEM. Dit merk is de standaard op het gebied van rookvloeistof. Wil je een dunne rook voor je machine, dan kan ik deze aanbevelen:

http://www.bax-shop.nl/rook-vloeisto...kvloeistof-5-l
              Qua machine klopt je verhaal: is een roker met ingebouwde fan welke rook langs spleet naar boven blaast onder hoek van ong.45gr.
              Bedankt voor je tip; ik ga hem bestellen. Bij Bax uiteraard ;-)

Comment

Working...
              X