Announcement

Collapse
No announcement yet.

DMX vraagje: alle kleuren op 1 schuiver?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• DMX vraagje: alle kleuren op 1 schuiver?

hallo,

ik heb een lichtsturing Ayra oso 240B MKII samen met een LED effect TDC100 192 leds
    Is het normaal dat bij aansluiting alle kleuren en paterns op 1 schuiver zitten?
    ook kan ik niet langzaam faden van 1 kleur naar een ander, als ik de chase run gaat het abrubt van 1e kleur naar het 2de...de fade time schuiver heeft er geen invloed op..

met dank vr een antwoord
    Gaetan

dat klinkt alsof hij op 1-channel mode staat. Zie functie CHND in het menutje van het ding.

Comment

hallo Fridge, er zit geen menu in dat ding, is een goedkoop toestel...enkel een dip switcher...

Comment

Originally posted by gaetan View Post
        hallo Fridge, er zit geen menu in dat ding, is een goedkoop toestel...enkel een dip switcher...
        aha, owwkee....heb je er geen handleiding bij die verklaart welk kanaal wat doet? Het zou bijvoorbeeld zo kunnen zijn dat je begint met kanaal 1 insturen, en dat dat kanaal correspondeert met interne programma's, waardoor de rest van de dmx kanalen al geen reactie meer opleveren. Als je nu eens niet op z'n 1e kanaal instuurt, en wel wat instellingen maakt op hogere kanalen, kom je dan nog ergens toevallig?

Comment

na een beetje zoeken op google heb ik een dmx kanaal lijst gevonden hopelijk ben je er iets mee.
          Last edited by mavrickmp; Sunday-12-07-2015, 00:22.

Comment

ha ok bedankt! ben mijn handleiding kwijt dus dat is handig, had zelf al eens gegoogled maar niks gevonden , en Fridge, idd als ik de schuiver 1 op de alle 'kleuren stand' zet, werken de hogere kanalen ook (niet als het bv op 1 kleur staat)
            thx!

Comment

ps: DMX kanaallijst klopt helemaal! thx!

Comment

ik ben blij u van dienst te kunnen zijn ;).
                en daar zijn we voor op het forum, om elkaar te helpen.

Comment

Working...
                X