Announcement

Collapse
No announcement yet.

opgeslagen chases in Showtec SM-16/2 nummering matcht niet met nummers druktoetsen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• opgeslagen chases in Showtec SM-16/2 nummering matcht niet met nummers druktoetsen

Beste forumleden,
    Ik zit met het volgende probleem. In mijn Showtec SM-16/2 heb ik een 12 chases geprogrammeerd. Deze bestaan uit ieder ongeveer een 6-tal scenes allen opgenomen met 1 fixture (Ayra 3d laser). Nu speel ik manual de chases af.
    druk ik op bank1 chases 1 dan klopt dit chase 2 idem chase 3 ook. Druk ik vervolgens op chase 4 dan staat er in de display chase 5 (!?) bij chase 5 staat nu in de display chase 6. Druk ik nog een keer op bijvoorbeeld chase 4 dan verschijnt er nu chase 2 in de display.

Ik heb al eens alle chases gewist, precies op de wijze zoals in de handleiding staat beschreven. De chases zijn nnu inderdaad gewist echter bij het drukken op de chase toetsen blijft de nummering niet kloppen met de ingedrukte toetsen.

Mijn volgend stap zou zijn om de SM-16/2 volledig te resetten naar de fabrieksinstelling. Nadeel is dat ik dan ongeveer 40 gemaakte scenes delete. En ik zou niet weten hoe ik die ergens op kan back-uppen.

Heeft iemand dit probleem ook eens ondervonden en daar een oplossing voor? Enlighten me, zou ik willen zeggen. Ik kom er niet uit.

Groeten Bob

Ben nog maar beginnend maar ik zit met hetzelfde probleem Bob. heb hem wel helemaal gereset maar het probleem blijft.
    ook heb ik een probleem om 1 chase te laten afspelen in auto als ik da doe gaat hij al de chases af en niet alleen de welke ik wil (vervelend).
    ik kan er ook maar 6 chases inzetten kan niet naar een volgende bank gaan (vind de oplossing niet in de manuel)
    grtz jakke

Comment

Working...
    X