Announcement

Collapse
No announcement yet.

Laser Software gezocht Lightmaxx Pegasus

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Laser Software gezocht Lightmaxx Pegasus

met welke software kan ik Lightmaxx Pegasus Pro 600 RGB showlaser het beste aansturen

Via Google even op gezocht en uw laser heeft ilda.

Nu 3 vragen
    wat is uw budget?
    Wil je enkel de voor geprogrammeerde patronen gebruiken pak dan dmx
    Wil je zelf uw patronen ontwerpen? Dan moet je ilda nemen

En vermits ik ook al even aan het zoeken ben naar een ilda sturing
    Vin ik overal het zelfde antwoord en dat is dat
    Pangolin Quickshow is lasersoftware waar u alle kanten mee uit kunt. Wilt u alleen kunnen wisselen tussen de 2000 voorgeprogrammeerde cues? Of maakt u graag zelf muziek-gesynchroniseerde lasershows? Het kan allemaal!

Is 1 van de beste als je het geld er voor over hebt.

Ge hebt er ook die minder dan 200€ kosten zoals ishow maar die krijgen meestal de zelfde beoordeling
    Dat ze eenmaal wat ervaring met de software hebben dat ze over stappen op iets beter.

Comment

kijk super bedankt hier kan ik wat mee

Comment

Het is maar net wat je ermee van plan bent.

We hebben meerdere lasers en als je er geen projecties mee gaat doen ( filmpjes, tekst enz laten zien op een scherm of muur of zo ) dan kan je het eigenlijk ook meer dan prima af met de dmx controller en daarmee vooraf door de fabrikant ingestelde programma's oproepen en die bewerken middels dmx. ( vaak zijn figuur, grote, kleur, beweging roteren enz gewoon via dmx te bedienen )

Dus als het gaat om je publiek een show te laten zien met wat golven, circels enz, dan zou ik gewoon dmx nemen om mee te beginnen,
        Wil je er complexe animaties laten zien dan zou k meteen aan dmx beginnen.

Comment

nu zoek ik alleen de handleiding nog van dat ding, kan hem niet zo snel op internet vinden

in elk geval tot nu toe bedankt

Comment

Working...
          X