beste leden,
onlangs hebben we deze setup bij ons geplaatst.
http://www.bax-shop.nl/complete-led-...wart-4-set-8-2
alles is aangesloten maar werkt niet helemaal naar behoren.
de adressen zijn als volgt op de led par's toegekend:1-17-33-49 (1=dip1) (2=dip5+1) (3=dip6+1) (4=dip6+5+1)
fixture 1 = led par 1 (perfect)
fixture 2 = led par 2 (perfect)
fixture 3 **** doet helemaal niks****
fixture 4 = led par 4 (perfect)
om led par 3 te doen werken moet fixture 7 aanstaan???
we hebben al vanalles geprobeerd om dit goed te krijgen. Maar anders dan dan op fixture 7 doet ie het niet.
ik heb hier ergens eens gelezen dat dip 10 soms moet aanstaan? alhoewel de lampen perfect reageren op de scanmaster.
en moet er op de laatste par een soort "terminator"?
alsook de 2de led par werkt perfect totdat je kanaal 6 helemaal tot boven schuift. Alle andere 3 lampen werken perfect op de beat van de muziek maar Par 2 wil niet meedoen. haal je de schuiver naar beneden, dan werkt hij wel mee met de andere lampen. Zelfs de kleuren wijzigen op alle lampen werkt perfect. als je zacht meetikt op de Par dan verandert hij wel van kleur.(kanaal 6 helemaal open) Dus ik vermoed dat er ergens iets met de Par is.
Deze wordt dan ook teruggestuurd.
mvg,
Sören
onlangs hebben we deze setup bij ons geplaatst.
http://www.bax-shop.nl/complete-led-...wart-4-set-8-2
alles is aangesloten maar werkt niet helemaal naar behoren.
de adressen zijn als volgt op de led par's toegekend:1-17-33-49 (1=dip1) (2=dip5+1) (3=dip6+1) (4=dip6+5+1)
fixture 1 = led par 1 (perfect)
fixture 2 = led par 2 (perfect)
fixture 3 **** doet helemaal niks****
fixture 4 = led par 4 (perfect)
om led par 3 te doen werken moet fixture 7 aanstaan???
we hebben al vanalles geprobeerd om dit goed te krijgen. Maar anders dan dan op fixture 7 doet ie het niet.
ik heb hier ergens eens gelezen dat dip 10 soms moet aanstaan? alhoewel de lampen perfect reageren op de scanmaster.
en moet er op de laatste par een soort "terminator"?
alsook de 2de led par werkt perfect totdat je kanaal 6 helemaal tot boven schuift. Alle andere 3 lampen werken perfect op de beat van de muziek maar Par 2 wil niet meedoen. haal je de schuiver naar beneden, dan werkt hij wel mee met de andere lampen. Zelfs de kleuren wijzigen op alle lampen werkt perfect. als je zacht meetikt op de Par dan verandert hij wel van kleur.(kanaal 6 helemaal open) Dus ik vermoed dat er ergens iets met de Par is.
Deze wordt dan ook teruggestuurd.
mvg,
Sören
Comment