Announcement

Collapse
No announcement yet.

Elektric confetti shooter

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Elektric confetti shooter

Wie heeft er ervaring met het afschieten van kleurpoeder, en dan met de Magic Effects lege buizen die je zelf moet vullen.
    Ik heb buizen van 80 centimeter, en ik kan nergens terugvinden hoeveel poeder er nu eigenlijk in mag om netjes af te kunnen schieten.
    100 gram, 300 gram, hoeveel?

Eerst gaat er een core onderin, dat is blijkbaar alleen maar een kartonnen schijfje. Daarna een x-aantal grammen poeder en vervolgens een cap om de buis af te sluiten.
    Wie kan me vertellen hoeveel poeder ik mag vullen voor het beste resultaat?

Groeten, John.

Niemand?

Comment

Maak nu uw eigen combinatie die de zaal in geschoten moet worden. Deze volledige lege buis is naar eigen wens te vullen en zorgt voor precies het effect dat u nodig heeft.

Heb je het over deze buizen?

Voor wat ik kan vinden over deze buizen zijn die bedoeld voor confetti en streemers
      Maar nergens word gesproken over poeders

Misschien eens een mail sturen naar magic effect zelf die gaan u normaal kunnen helpen

Comment

Klopt, dat zijn die buizen. En er kan poeder mee worden geschoten, maar staat niets over in deze shop. Het poeder daarintegen wordt wél verkocht....
        En natuurlijk heb ik een mail naar Magic Effects gestuurd, maar daar zeggen ze dat er 100 gram in mag om te verschieten. In een 80cm buis lijkt mij dat erg weinig.
        Ik heb ergens anders al 300 en zelfs 500 gram horen noemen en dat dat moet gaan.
        Wie heeft hier ervaring mee is de vraag.

Comment

Working...
        X