Announcement

Collapse
No announcement yet.

Showtec Light Desk Pro 512 geen DMX

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Showtec Light Desk Pro 512 geen DMX

h.e.e.a. aan het opruimen en er stond nog een Showtec Light Desk Pro 512.

Echter bij het aansluiten en aanmaken van een fixture zijn er nog geen problemen maar testen van de fixture wel, het lijkt wel alsof er geen DMX uitgestuurd wordt.

Fixtures zijn in de INTERNAL LIBARY aangemaakt en toegewezen aan de voorkeuzebanken. Kabels heb ik ook al gewisseld evenals de verschillende DMX uitgangen op de tafel geprobeerd.
    Iemand enig idee waar ik moet beginnen met zoeken? Of rijk voor de sloop;)

THANX!

Geen ervaring met deze tafel, maar ik vermoed dat een buffer ic van de uitgang defect is, als je handig bent kan je dit zelf wisselen en kost niet veel

Comment

Originally posted by Ampli View Post
      Geen ervaring met deze tafel, maar ik vermoed dat een buffer ic van de uitgang defect is, als je handig bent kan je dit zelf wisselen en kost niet veel
      THANX, hier heb ik wat aan...kan ik deze herkennen of schema's volgen?
      Heb nl. al gelet op backout, kabels, fixture met DMX lampje.....

Comment

Evt een mailtje naar bax of hun het schema hebben, anders www.highlite.nl ff daar mail adres opzoeken

Comment

Helaas....Highlite geeft aan dat deze tafel sinds 2008 uit het assortiment is en er op dit moment niets meer voorhanden is; noch schema's noch onderdelen.:shock:

Originally posted by Ampli View Post
          Evt een mailtje naar bax of hun het schema hebben, anders www.highlite.nl ff daar mail adres opzoeken

Comment

Dan ben ik bang dat de tafel weggegooit kan worden of je moet geluk hebben en een reparateur vinden die er ervaring mee heeft en weet welk onderdeel hij kan proberen te vervangen in de hoop ze weer aan de gang te krijgen.

Comment

Als je me een foto kan sturen van de binnenkant kan ik je misschien verder helpen.

Ik zou hierop de DMX buffer ic kunnen aanduiden waarvan we denken dat hij het niet meer doet.

Let wel op dat de print 2 kanten kan hebben, maar aangezien het een iets ouder model is denk ik dat dit niet het geval zal zijn.

Groetjes,
              Bo

Comment

Originally posted by De Technogast View Post
                Als je me een foto kan sturen van de binnenkant kan ik je misschien verder helpen.

Ik zou hierop de DMX buffer ic kunnen aanduiden waarvan we denken dat hij het niet meer doet.

Let wel op dat de print 2 kanten kan hebben, maar aangezien het een iets ouder model is denk ik dat dit niet het geval zal zijn.

Groetjes,
                Bo
                Hierbij een aantal foto's

Comment

Originally posted by De Technogast View Post

Groetjes,
                  Bo
                  Hierbij een aantal foto's

Comment

Excuses voor het extra late antwoord.
                    Hellaas staan er aan mijn kant geen foto's bij je bericht.

Mail ze anders even door naar dit adres: bojanssens295@gmail.com, maar stuur daarna wel nog graag een bericht want dit is niet mijn primair adress dus ik check het amper...

Groetjes, Bo

Comment

Working...
                    X