Announcement

Collapse
No announcement yet.

Inch/HE/BTW Rekenmachine

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Edwin View Post
    Moet wel lukken denk ik, ik ga zal er eens naar kijken :)
    Ik voeg ze toe:
    • euro -> us dollar
    • us dollar -> euro
    • euro -> pond
    • pond -> euro
    Voor valuta zou ik deze gebruiken:

Dan heb je altijd de dagkoers.

Comment

Thnx!
      Ik zal eens kijken of ze ook een datafeed kunnen leveren die de calculator zelf kan inlezen.

Comment

Hey Ed,

Hoe staat hiermee? Lijkt me wel heel erg handig! Misschien kan je hem zelfs zo maken dat hij ook in de Appstore van Apple gedownload kan worden zodat iedereen met een Iphone/Ipod straks een Bax calculator heeft ;)

Comment

De link werkt nog steeds, de rekenmachine ook (gaat gelijk onder favorieten)

Is er ook een mogelijkheid om hem te downloaden en te gebruiken zonder internet? (Handig op een klus)

Comment

Als je een TI met scriptfunctie hebt valt dat wel in te bouwen :)

Comment

Originally posted by Paradise View Post
              De link werkt nog steeds, de rekenmachine ook (gaat gelijk onder favorieten)

Is er ook een mogelijkheid om hem te downloaden en te gebruiken zonder internet? (Handig op een klus)
              Op dit moment kan je hem inderdaad niet downloaden, als ik een beetje uit de verbouwing ben, zal ik eens kijken om een offline versie te maken.

Comment

De oude url van de rekenmachine is er straks niet meer, dus ik heb het ding even een ander plekje gegeven: Inch/HE/BTW calculator

Comment

Erg handige tool ;-) bedankt !

Comment

Working...
                  X