Announcement

Collapse
No announcement yet.

Nieuw! De Bax ITA03

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Nieuw! De Bax ITA03

Je kent ze wel, de American dj micro galaxian en de American dj micro star. Mooie kleine lasers die kleine laser stalen genereren in rood en groen. Ideaal voor in de lounge of gewoon op je kamer. Maar nu komt ook Bax met die laser voor veel minder. De Bax ITA03 is al verkrijgbaar voor maar 59 euro. Met een 120 mw RGY laser maakt hij dezelfde effecten als de micro star van American dj!

Specificaties:
    - 120mW RGY laser
    - lasersterkte: 100mW (rood), 20mW (groen)
    - lasergolflengte: 532nm groen, 650nm rood
    - ingebouwde programma's
    - geluidsgestuurd, standalone, strobe modi
    - stroomvoorziening: 100-265V / 50-60Hz
    - max. stroomopname: 5W

Gaaf ding zeg!
    Zeker voor dat geld!

Comment

@Rick of ander bax medewerker,
      Kan ik de Bax ITA 03 vergelijken zoals in dit filmpje?
      Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

Comment

Ik ga binnenkort alle nieuwe Bax producten uitvoerig testen en specificaties updaten. Er is een partij leuk nieuw spul bij... :)

Comment

Originally posted by Rick View Post
          Ik ga binnenkort alle nieuwe Bax producten uitvoerig testen en specificaties updaten. Er is een partij leuk nieuw spul bij... :)
          Maak ook filmpjes!
          Dat is echt handig als je er niks van weet;)

Comment

Die komen ook nog. Momenteel willen we eerst wat goed foto-materiaal en nette specs + tekst, daarna gaan we filmen.

Comment

Originally posted by Rick View Post
              Die komen ook nog. Momenteel willen we eerst wat goed foto-materiaal en nette specs + tekst, daarna gaan we filmen.
              Oké! ;)

Comment

Heb hem zaterdag eens goed aan de tand gevoeld. Wat een schattig dingetje is het. :mrgreen:
                Als je hem binnenkrijgt denk je dat je opgelicht wordt, het apparaatje is écht klein en past bijna in je broekzak. Maar er komt toch behoorlijk wat licht uit, waar ook ik versteld van stond. Een stuk of twee van deze dingetjes in je truss geven een heel leuk en vullend effect.

We hebben er hier twee in de truss gehangen, de hele loods veranderde in een tripzone, echt heel bizar. :)

Originally posted by BDB lasershows View Post
                @Rick of ander bax medewerker,
                Kan ik de Bax ITA 03 vergelijken zoals in dit filmpje?
                http://www.youtube.com/watch?v=rMjDD...eature=related
                Dat is hem eigenlijk, alleen dan zonder die gekke nutteloze keyswitch. ;)
                Wordt geleverd met een leuk statiefje dat je er direct in kunt schroeven.

Comment

produceert hij enkel stralen of ook figuurtjes?
                  Ik heb ook zo een mini lazer liggen die stralen en figuurtjes produceert maar die heeft 169 euro gekost en ik wil er enkel stralen uit krijgen en geen figuurtjes maar dit lukt me nog niet echt. daarmee mijn vraag of dit lazertje.

Mijn lazertje is de ibiza light LAS 30G : http://www.youtube.com/watch?v=RPtsPdVP66E
                  Last edited by Mol; Monday-22-08-2011, 13:28.

Comment

Jouw laser is een normale laser met stappenmotoren om eenvoudige figuren en patronen te maken.

De ITA03 is een grating laser. De enkele straal van de diode wordt door een grating lens opgebroken in honderden klonen, waardoor je dat ruimtevullende effect krijgt. Je hebt dus alleen een vloer gevuld met laserpuntjes.

Comment

Working...
                    X