Announcement

Collapse
No announcement yet.

Bax-shop.nl videomateriaal van lichteffecten

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Bax-shop.nl videomateriaal van lichteffecten

En toen was de eerste eigen productvideo een feit! We hebben een productvideo gemaakt van de ALO 030 scanner, in onze eigen videostudio.

Het fragment kun je via onderstaande link bekijken en over een poosje ook op de productpagina:
    ALO 030 30watt DMX LED scanner

Vind hem zelf wel aardig geslaagd, al zijn we nu al dingen tegengekomen die beter of uitgebreider kunnen. ;)

Persoonlijk vind ik de overgangen te druk, tijdens die overgangen gebeurt er nog eens weinig...volgens mij moeten een productvideo om het product draaien en om video-effecten...

De chaotisch neervallende letters leiden ook de aandacht af van het product.

Als ik een filmpje zoek over een bepaald product dan wil ik zien hoe hij functioneert, maar als ik de specs wil weten dan ga ik wel naar een product pagina...
    Last edited by Deejay; Wednesday-14-09-2011, 13:27.

Comment

We hebben het maken van de video vooral gebaseerd op anderen, dus ook hoe andere merken het doen. Let wel dat je ook wel eens andersom verkeer krijgt, dus mensen die iets zoeken via youtube en dan opeens op jouw product stuiten. ;)

Overgangen en tekst moeten inderdaad ook iets anders bij de volgende video-shoot. :)

Comment

Natuurlijk moet er ook andersom verkeer gegenereerd worden, ik zou daarom ook het bax-logo de gehele tijd in een hoek op de voorgrond houden....daarmee voorkom je ook dat anderen jouw filmpjes gaan gebruiken door er alleen de eerste paar seconden beeld af te knippen...

Het zou ook mooi zijn dat Bax net iets verder ging dan de rest, nu weet bv. nog niks over de degelijkheid van de ophangbeugel...

Comment

nu weet bv. nog niks over de degelijkheid van de ophangbeugel...
          Met andere woorden, we moeten er ooit eentje voor het oog van de camera de trap af gooien en kijken wat er gebeurt, of zo? ;)

Comment

Nou nee, ik ben niet destructief ingesteld...ik bedoel het meer als review filmpje...aangegeven wat de plus en min kanten zijn van het product...

Comment

Dat vind ik meer de taak van de consument.
              En het zal ook een beetje raar zijn als je de minpunten van een product dat je zelf aanprijst en verkoopt gaat aanhalen, maar dat is mijn mening.
              Een productvidio is dan ook geen review.

Comment

Nou een dergelijk filmpje gemaakt door een winkel heeft ook een commerciële insteek en verkopen is een kunst....

Iemand iets verkopen waar de koper om vraagt is makkelijk, maar iemand iets verkopen waar hij niet om vraagt is kunst...

Comment

Komen hier alle bax filmpjes. Van verschillende producten of is dit topic alleen voor die scanner?

Comment

Dit is alleen een introductie van de eerste video, om eens te kijken wat voor reacties het oplevert. Volgende week gaan we aan de slag met de ALO019. :)

Comment

Video's van de TDC 888 en ALO 019 staan nu ook online!

Comment

De overgangen zijn een stuk beter. Het filmpje van de Alo 019 had wat korter gemogen.

Comment

Zeker mooie filmpjes,

Heb een paar opmerkingen
                          - volgens mij is er wat mis gegaan bij het intro bax logo bij de TDC 888, het geluid klopt niet helemaal.
                          - misschien nog een bax logo link-rechts boven
                          - en zoals eerder werd gezegt door rio, die van de ALO 019 had iets korter. Na 1 minuut begint het een beetje te vervelen.

Verder vind ik het hele mooi filmpjes,
                          Zeker als dit nog maar de eerste filmpjes zijn!

Comment

Working...
                          X