Announcement

Collapse
No announcement yet.

!!! NIEUW, 3 nieuwe showtec movingheads!!!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• !!! NIEUW, 3 nieuwe showtec movingheads!!!

er zijn weer drie nieuwe showtec movingheads !!!
    namelijk de:

Showtec Phantom 25 LED Spot movinghead
    De Phantom 25 LED Spot movinghead is een waardige aanvulling voor het assortiment Phantom movingheads. Dit apparaatje is niet veel groter dan een gemiddelde parcan en biedt een flinke lichtopbrengst!

de: Showtec Phantom 25 LED Wash movinghead
    De Phantom 25 LED Wash movinghead heeft een stevige 25 Watt RGBW LED module aan boord. Een breed kleurenpallet staat tot uw beschikking, u heeft zelfs controle over de kleurtemperatuur!

en de: Showtec Phantom 50 LED Spot movinghead
    De Showtec Phantom 50 LED Spot movinghead is een van de meer geavanceerde movingheads die een LED-lichtbron aan boord heeft. Onder meer roterende gobo\'s en een 3-facet prisma staan tot uw beschikking!

gr bram

De Phantom 25 en 50 lijken mij wel erg mooi. Zeker als ik de prijs zie. Misschien dat ik toch eens overweeg om een Led movingheadje te gaan bekijken.

Comment

Hoe zou een 25Wash staan naast een Giant XL??

Comment

Ik had ze al gezien via twitter. De Phantom 50 is zeker het overwegen waard tegenover de Indigo 150. Zeker de 50 watt led is erg aantrekkelijk.

Ik vind ze alleen niet mooi kwa uiterlijk, maar daar kijk niemand naar.

@Nijst001, ik denk dat dat prima staat.

Ik ben erg benieuwd waarneer ze ongeveer te koop zijn.

Comment

hmm € 1200 voor 4 stuks, + Flightcase zelfbouw €250,- (4 in kist, net als de giants) = € 1450,- voor 4... eerst maar eens wachten op de pixelbarretjes :p Na de carnaval mss iets... Eerst wat bijverdienen

Comment

komt daar eigenlijk een beetje licht uit ?
            De indigo 4500 heeft een 60Watt led en die haalt het net niet bij 250W MSD headjes. Dus dan zal zon 50 en zeker een 25W helemaal niks voorstellen of zie ik dat verkeerd ?
            Als het wel zo is zijn het zeker intressante dingen.

Comment

Indigo 4500 is toch een bom onder de leds van Showtec hoor! En de washer heeft 50W Indigo's zijn zeker vergelijkbaar met een 250 MSD'tje

P.S. Wijkavond was leuk en geslaagd, alles prima geprogd maar niet gesaved, pa drukt en pats, blijft soft hangen net voor start show, maar snel ff nog wat geprogd en net gehaald!

Comment

Als ik het zo zie draait het bij deze headjes voornamelijk om energie-efficiëntie. De headjes vragen echt een minimaal beetje energie, dus is ideaal als je ze met meerdere exemplaren tegelijk op een enkel 230V blokje wilt gebruiken. Geen krachtstroom meer dus...

Hiernaast vermoed ik dat Showtec goed heeft gelet op de optiek van het hele gebeuren. Immers, als er minder licht verloren gaat in de optische onderdelen, gaat er ook minder licht verloren in het eindresultaat..

Ik ben wel benieuwd hoe ze het gaan doen. Het zijn immers headjes in het budgetsegment, voor een aardige prijs. Als ze dan ook nog leuk presteren, is het helemaal een mooie concurrent voor menig 250 headje. :)

Comment

@Rick Je heb niet toevalling een indicatie waarneer ze leverbaar zijn? Duurt het nog een maand of een half jaar?

Comment

Levertijden waren bij Highlite nog niet bekend. Kan er niets zinnigs over zeggen.

Comment

Jammer, wat ik ben heel erg benieuwd naar.

Comment

Working...
                      X