Announcement

Collapse
No announcement yet.

!!! NIEUW, een hooop niewe lasers !!!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• !!! NIEUW, een hooop niewe lasers !!!

er zijn weer een hoop nieuwe showtec lasers.
    allemaal uit de: ''Galactic'' serie !

Showtec Galactic B300 Value Line blauwe laser

Showtec Galactic G40 Value Line groene laser

Showtec Galactic RVP250 Value Line RVP laser
    Lasertechniek wordt steeds goedkoper. Zodoende kan er ook uitgeweken worden naar andere kleurencombinaties, met behoud van scherpe prijzen. Deze laser maakt rode, roze en violetkleurige stralen!

Showtec Galactic RGY140 Value Line RGY laser

Showtec Galactic GVC190 Value Line GVC laser
    In deze categorie zijn alle producten te vinden die helaas niet meer leverbaar zijn. Vanwege de historie en de wellicht benodigde specificaties zijn deze nog wel te lezen en te bekijken.

Showtec Galactic RGB600 Value Line RGB laser
    De ideale laser voor laserfreaks met een laag budget en hoge eisen. Deze RGB600 laser kan verschillende kleuren weergeven, waardoor spectaculaire lasershows mogelijk zijn. De scansnelheid bedraagt 15k.

gr. Bram !!!:cool:

Jammer dat de RGB geen Ilda heeft :(

Comment

Originally posted by nijst001 View Post
      Jammer dat de RGB geen Ilda heeft :(
      inderdaat vind ik ook

Comment

Kun je voor dat geld ook niet verwachten. Value Line bestaat ook uit instap-modellen en er is gewoon veel vraag naar goedkope RGB-lasers. Dat ze dan geen ILDA-interface aan boord hebben, dat is bijzaak. ;)

Comment

Originally posted by Rick View Post
          Kun je voor dat geld ook niet verwachten. Value Line bestaat ook uit instap-modellen en er is gewoon veel vraag naar goedkope RGB-lasers. Dat ze dan geen ILDA-interface aan boord hebben, dat is bijzaak. ;)
          Nou ik heb bij een andere zaak gezien waar ik een RGB laser heb gvonden met ilda, 600mW laser en 30 kpps.
          Namelijk de Volkslaser MegaLase RGB Laser 600 mW.

Comment

en wat mag ie dan wel kosten??

Comment

Die Volkslaser kost 500 euro bij de oosterburen.

Comment

Originally posted by Rio View Post
                Die Volkslaser kost 500 euro bij de oosterburen.
                inderdaat 500 euro !

Comment

Originally posted by BL Systems View Post
                  Nou ik heb bij een andere zaak gezien waar ik een RGB laser heb gvonden met ilda, 600mW laser en 30 kpps.
                  Namelijk de Volkslaser MegaLase RGB Laser 600 mW.
                  Mischien een domme vraag,
                  maar is 600 MW fel ?
                  en zou ik het op me slaapkamer kunnen gebruiken ?

Comment

jah, 600 MW is heeel vel, zulke velle lasers zal je wel niet snel tegenkomen.

als je 600 mW bedoelt (haha), is dat ook al redelijk vel. voor in je slaapkamer beetje overkill.

Comment

Originally posted by DJ eMPiii View Post
                      jah, 600 MW is heeel vel, zulke velle lasers zal je wel niet snel tegenkomen.

als je 600 mW bedoelt (haha), is dat ook al redelijk vel. voor in je slaapkamer beetje overkill.
                      Is het gewoon TE fel of fel voor in me slaapkamer ?

Comment

kan wel hoor, maar is gewoon erug vel. bijna te vel. je kijkt niet blij na een optater van dit ding in je ogen.

Comment

Originally posted by DJ eMPiii View Post
                          kan wel hoor, maar is gewoon erug vel. bijna te vel. je kijkt niet blij na een optater van dit ding in je ogen.
                          oow ok ;)

id het ook mogeijk om de fellheid van de laser via ilda of dmx te dimmen ?

Comment

ik weet het niet... echt niet.

ik geef het weinig kans.

Comment

Waarom zou je een beestige laser willen waarvan je toch alleen maar de output wilt verminderen? En dan nog is het oppassen geblazen. Je knalt immers op heel korte afstand zeer felle laserstralen door de ruimte. Door de kleine afstralingshoek op een geringe afstand is de kans dat je oog geraakt wordt door een felle laserstraal groter dan op een evenement.

Als het voor slaapkamergebruik is zou ik eerder een ITA03 ophangen. De kracht van de diodes wordt verdeeld over 100 kleine puntjes, waardoor de individuele bundels niet zo sterk zijn. Plus, het is een meer ruimtevullend effect.

Maargoed, hier ging het om de Showtec lasers. Over andere lasers kun je een ander topic openen of in een ander topic verdergaan.

Comment

Working...
                              X