Announcement

Collapse
No announcement yet.

American Dj MyDMX 2.0 Software

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• American Dj MyDMX 2.0 Software

Hallo allemaal,

Onlangs heeft American Dj bekend gemaakt dat er een nieuwe versie komt van de MyDMX. Een versie die mogelijk ook op Mac OSX kan gaan draaien in een 64 BIT versie!! Ik verwacht dat American DJ deze software tijdens de NAMM 2012 zal lanceren. Mijn vraag nu al is of iemand de software al heeft kunnen testen? en of iemand al een plek gevonden heeft het te downloaden?

Ik hoop dat het snel op de markt komt omdat het een van de eerste goede MAC OSX DMX software pakket zal zijn in de low budget range zal zijn.

Misschien kunnen we tegen die tijd op deze topic alle problemen rond de software bespreken.

grt. Don Lucido

American DJ MyDMX 2.0 op de Macbook bij de NAMM 2012:

Grt. Don Lucido

Comment

De nieuwste DMX software van American DJ MYDMX 2.0 is nu te downloaden, voor mac en Windows.

Download hier!!!

Comment

De MYDMX 2.0 manual: DOWNLOAD IN PDF

De software voor Windows: Download

De software voor MAC: Download

Comment

Ik heb het zojuist even uitgeprobeerd op een MacBookPro, maar loop tegen aardig wat dingen aan die me niet zo bevallen aan de software, er is geen 3d visualisatie voor OSX beschikbaar, grafics zijn soms er slecht (witte icoon op een witte achtergrond) en er is geen BPM analyse aanwezig.

De scene builder is wel erg goed gedaan en uitgebreid, ook donkere achtergrond geeft veel rust aan je ogen wanneer je in donkere ruimte het licht moet bedienen. Ook hebben ze de scanlibray goed aangevuld.

Jammer dat er minder mogelijkheden zijn voor een mac dan een pc, aangezien een mac veel stabieler is geeft dit meer zekerheid wanneer je met je macbook een lichtshow wilt doen. Dit kan wel maar dan raad ik je deze eerst op te stellen met een PC.

Groetjes Phil

Comment

Working...
          X