Announcement

Collapse
No announcement yet.

Daslight komt met gratis remote app voor iOS en Android

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Daslight komt met gratis remote app voor iOS en Android

Bijzonder nieuws van het Daslight-front! Het merk, bekend van DMX-software, heeft aangekondigd dat er een bijzondere app aan zit te komen. Met de EasyRemoteApp wordt het mogelijk om al uw verlichting aan te sturen vanaf een iOS of Android device!
    Lees meer...

Ik zie wel verschillende mogelijkheden voor de professionele markt. Het is namelijk meer dan een hebbedingetje of gadget, je kan er namelijk erg leuke dingen mee doen. Plus je kunt het zodanig ontwerpen dat zelfs leken met hun smartphone of tablet hun DMX-software kunnen bedienen.

Wij gaan ook een tablet bestellen en een wifi router voor bij de pc voor op locatie. De PC software werkt al super, ben benieuwd naar de werking met tablet!

EDIT: De app staat al in de Appstore voor android! Werkt echt super! Reageert zonder visuele vertraging. Alleen op smartphone wel wat klein...
    Last edited by nijst001; Saturday-30-06-2012, 12:09.

Comment

Wel jammer dat de app er niet komt voor iPod of iPhone, en wel voor Android smartphones!

Comment

Onder iOS behoren ook iPods en iPhone's dus ik denk dat deze remote app ook zal werken op iPods en iPhone's.

Comment

iOS devices is juist de omschrijving die we veel gebruiken voor iPhone en iPad. Anders moet je dat continu voluit schrijven en dat leest niet lekker weg. ;)

Daarnaast is het ook bijzonder dat Daslight eigenlijk een van de eersten is die een app ontwikkelt voor zowel Android als iOS apparaten.

Aan de andere kant ook niet zo heel vreemd, aangezien audiogerelateerde apps niet goed universeel te maken zijn voor Android apparaten (vanwege verschillende specs en prestaties met hetzelfde besturingssysteem).

Comment

Originally posted by Rick View Post
            Daarnaast is het ook bijzonder dat Daslight eigenlijk een van de eersten is die een app ontwikkelt voor zowel Android als iOS apparaten.
            Op verzoek van 2 nederlanders, ik en nog iemand (misschien ook nog wel anderen maar op het forum van Dasliht in ieder geval maar 2)

Apple App nog steeds niet online, Android wel: https://play.google.com/store/apps/d..._result#?t=W10.

Comment

Officieel horen onder iOS ook iPhones en iPods, maar oke ;)

Comment

iPhone werkt ook met de app!

Comment

Dan moet hij dus ook beschikbaar zijn voor iPod (touch) ;)

Comment

Dat stond er niet bij, dus dat laat ik verder buiten beschouwing.

Zie ook de Daslight website

Comment

Er wordt vrij weinig over iPods gesproken, maar als er in de informatie staat: voor iPhone, geldt dit ook voor iPods.

Comment

Dat mogen jullie dan mooi zelf uittesten en dan hoor ik het wel. :mrgreen:

Comment

Apple is momenteel bezig met het testen van de App, voordat hij in de store geplaatst wordt. Google doet dit niet dus is die al online.

Comment

Dat is toch alleen maar goed? Bij google kunnen er in je store dus allerlei virussen tussen zitten, bij apple niet.:)

Comment

Johoe! Al denk ik niet dat er bij een bedrijf als dashlight virussen tussen zitten. Tenzij het hele riedeltje gehackt is!
                              Last edited by JanPetersen; Wednesday-04-07-2012, 22:43.

Comment

Working...
                              X