Announcement

Collapse
No announcement yet.

Brand door ADJ Revo III

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Brand door ADJ Revo III

Onze Revo III heeft bijna in de brand gestaan door de zon, hij lag door het uit laden buiten en er kwam op eens rook uit zonder dat deze was aangesloten op het stroom, doordat de zon stond te branden op de lens voor kwam er rook uit de REVO III

Dan heeft de lens op een of andere manier het zonlicht gebundeld tot een enkel punt, dat op je printplaat heeft geschenen en na verloop van tijd is dat gaan smeulen...

Logisch gevolg ook, omdat de lens normaal het licht van de LEDs moet verspreiden. Ga je dat tegenwerken, dan bundelt het zich.

Ennneh... wat staat er in de handleiding op de 1e pagina? ;)

WAARSCHUWING! De lens niet blootstellen aan direct zonlicht. Vanwege het
    vergrootglaseffect kan direct zonlicht tot warmteontwikkeling in het apparaat leiden, hetgeen
    ernstige schade aan het apparaat kan veroorzaken.

Comment

Tja, dat is nou net dat boekje dat de meeste pas lezen zodra er echt iets mis is. En helaas niet van te voren even doornemen....

Comment

Originally posted by JanPetersen View Post
        Tja, dat is nou net dat boekje dat de meeste pas lezen zodra er echt iets mis is. En helaas niet van te voren even doornemen....
        Zonde haha, ben benieuwd of het onder de garantie valt...

Comment

Ga maar uit van niet, wat dit is gewoon slecht omgaan met het materiaal: (zelfde als op de grond gooien en dan vragen voor garantie)

Comment

Originally posted by JanPetersen View Post
            ik ben er 1 van

Comment

Het staat er juist in om zich in te kunne dekken, ofwel weet ik voor 99% zeker dat dit geen garantie is. Ik lees t btw ook nooit:p

Comment

Working...
              X