Beste forumleden,
Ik heb 4 stuks American DJ Led PAR36.
Deze worden aangestuurd middels een Enttec OPEN DMX interface via Freestyler.
Ik gebruik deze PARs thuis als sfeerverlichting.
Als ik nu de 's avonds de stroom uitschakel en de volgende dag de volgende dag de lampen weer aanzet, geven ze niet dezelfde kleur als dat ze uitgingen.
Ik neem aan dat de lampen niet de DMX waardes onthouden.
Op zich niet erg, maar wat wel erg lastig is, is dat de lampen niet meer reageren op Freestyler.
Ook het programma afsluiten en opnieuw starten biedt geen oplossing.
Ik moet mijn hele server rebooten om de lampen weer te kunnen aansturen.
Heeft iemand een idee hoe ik toch aan het eind van de avond de lampen kan uitschakelen en de volgende dag deze eenvoudig weer kan bedienen.
Op dit moment zet ik alle kanalen op 0 echter dan gebruiken van 4 parren nog steeds 10 watt.
Ook al is dit niet heel veel het is toch zonde van het geld voor iets wat niets doet.
Alvast bedankt voor het meedenken.
Groet,
Ed
Ik heb 4 stuks American DJ Led PAR36.
Deze worden aangestuurd middels een Enttec OPEN DMX interface via Freestyler.
Ik gebruik deze PARs thuis als sfeerverlichting.
Als ik nu de 's avonds de stroom uitschakel en de volgende dag de volgende dag de lampen weer aanzet, geven ze niet dezelfde kleur als dat ze uitgingen.
Ik neem aan dat de lampen niet de DMX waardes onthouden.
Op zich niet erg, maar wat wel erg lastig is, is dat de lampen niet meer reageren op Freestyler.
Ook het programma afsluiten en opnieuw starten biedt geen oplossing.
Ik moet mijn hele server rebooten om de lampen weer te kunnen aansturen.
Heeft iemand een idee hoe ik toch aan het eind van de avond de lampen kan uitschakelen en de volgende dag deze eenvoudig weer kan bedienen.
Op dit moment zet ik alle kanalen op 0 echter dan gebruiken van 4 parren nog steeds 10 watt.
Ook al is dit niet heel veel het is toch zonde van het geld voor iets wat niets doet.
Alvast bedankt voor het meedenken.
Groet,
Ed
Comment