Announcement

Collapse
No announcement yet.

Bax-Shop.nl Lights up your world ~!~ VIDEO ~!~

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Bax-Shop.nl Lights up your world ~!~ VIDEO ~!~

Bij deze post ik een video van Bax-Shop.nl Lights up your world !

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=WSedMVkVH78[/youtube]
    Dit is een video van Bax-Shop.nl lights up your world!Een dag die geheel in het teken staat van licht en laser.In deze video wordt een combinatie van zowel l...

Misschien zal ik meer beelden uploaden nadat ik ze bewerkt heb.
    Ik heb hier nog 20min aan beelden liggen. :p

Groetjes,
    Bram.

Ah, dat was vermoedelijk de show van 15:30u? Dan stond ik er ook bij, rechts. :mrgreen:

Misschien moet ik er nog even bij vermelden dat we een CO2 gun geregeld hadden die je tussendoor in beeld ziet op het podium, dus dat verklaart de zwiepende LED-tubes in het midden van de truss-cirkel. :mrgreen:

En dat zag er zo uit ongeveer (Fles hadden we in een stuk truss geplaatst met een baseplate. Werkt erg goed eigenlijk en maakte vervoer door de winkel makkelijk met de wielplaat. :))
    582102_725254620825283_1289738384_n.jpg

Leuke video verder!
    Last edited by Rick; Sunday-15-09-2013, 22:35.

Comment

Mooi filmpje! Welke lasers worden er gebruikt?

Comment

Laser in het midden: Briteq Spectra 3D RGB
        Buitenste lasers, achteraan: Laserworld CS-2000RGB SE
        Lasers vooraan: Ayra ITA3D 600

De Spectra 3D en de CS-2000's zijn ILDA-aangestuurd, de ITA3D 600 was er last-minute bij gehangen en liep op DMX. We hadden helaas te weinig tijd om die lasers wat meer prominent in de show op te nemen, zitten namelijk leuke effectwielen in met grating, 3D en spirograph-achtige effecten.

Comment

Ja dat CO2 canon was wel bet ja.
          Van MagicFX als het goed is.

Maar die streamers waren ook wel vet, Alleen jammer dat ze maar voor de helft ''af'' gingen. :p

Comment

Was inderdaad een Magic FX CO2 gun.

Wat bedoel je met de streamers die voor de helft af gingen?

Comment

Die confetti canons van Magic FX,
              Die slierten zijn streamers.
              Maar ze dingen niet volledig af, want als je ze oppakte was het rolletje deels nog opgerold.
              Verder was het perfect. (Misschien mag de video op www.bax-shop.tv ?)

Comment

Dat heb je altijd, tenzij je de ruimte hebt om ver en hoog te schieten (dan rollen ze wel volledig af door de luchtverplaatsing van de rol ten opzichte van het af te wikkelen stukje :))

Nu was het precies tussen de licht- en geluidswanden en de winkelverlichting in dat we konden schieten, haha.

Comment

Het was wel een geslaagd dagje vond ik.
                  Was het eigenlijk druk? Viel wel mee toch ?

Comment

We hadden uiteindelijk 68 aanmeldingen ontvangen, dus dat is voor een dag als deze best behoorlijk. Verder veel leuke reacties van licht-liefhebbers die helaas niet konden, maar het wel een leuk initiatief vonden omdat er op het gebied van licht en aanverwante zaken vrij weinig van dit soort speciale dagen zijn. :)

Dit was een uitprobeer-versie, maar door het succes gaan we het zeker blijven oppakken en de volgende editie waarschijnlijk nog groter opzetten i.s.m. meerdere leveranciers.

Comment

Nog een aantal leuke dingetjes voor volgend jaar.
                      Misschien kunnen jullie ook meer special effects bespreken/tentoonstellen en demonstreren.
                      En ik dacht eraan om buiten in giga setup te maken met licht en geluid met een dikke show met zowat alles dat Magic Effects heeft. :D
                      Maar ik weet niet of dat mogelijk is. :?

Comment

Best kans dat zoiets gaat gebeuren ja, maar we hebben nog tijd genoeg om daar over na te denken en dat te regelen. ;)

Comment

Leuk dat er een vervolg ga komen want helaas kon ik er niet bij zijn. Volgende keer ga ik proberen er wel bij te zijn.

Comment

Originally posted by Rio View Post
                            Leuk dat er een vervolg ga komen want helaas kon ik er niet bij zijn. Volgende keer ga ik proberen er wel bij te zijn.
                            We zien je dan wel!

Comment

Working...
                            X