Announcement

Collapse
No announcement yet.

Ayra OSO Sunny 512

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Ayra OSO Sunny 512

Ik zag zojuist in de webshop reclame voor de Ayra lightsturingen. De Sunny viel echter meteen op in deze lijst omdat die toch wat anders is dan de meeste OEM controllertjes.

Als ik de handleiding zo lees is dit de budget lichtsturing waar de wereld al jaren op zit de wachtten, en komt het kwa denkwijze een beetje overeen met een MA scancommander maar met meer opties (fixtures). Of zit ik hier totaal verkeerd?

Ik kan echter niet vinden over conventionele verlichting: 4 kanalen frontlicht wil ik graag onder faders houden, is dit mogelijk?
    Last edited by SLGV; Thursday-19-09-2013, 10:51.

De Sunny is een leuke tafel, maar ik zeg er wel gelijk even bij dat er geen tap tempo op zit (alleen een speed fader). Had ik ook fijn gevonden, maar komt wellicht bij toekomstige exemplaren. Idee van deze tafel is vooral voor vaste locaties (waar die environments ook goed van pas komen).

Vier kanalen frontlicht moet mogelijk zijn om live te kunnen bedienen wanneer je hier een aparte fixture voor reserveert en deze live aanroept.

Ben je creatief en wil je er een hobbyproject van maken, dan kun je de audio-uitgang van een simpele metronoom met tap tempo aan de audio input koppelen. Is wat omslachtig, maar zou wel moeten werken.

Comment

Het zou inderdaad gaan voor een vaste installatie: waar zo nu en dan nog wat extra wordt bij gehangen ( maar wel altijd hetzelfde)
      Environments lijken me inderdaad handig voor bijvoorbeeld de wat minder-ervaren vrijwilliger die even wat licht moet aan zetten.

Zal nog wel even duren voordat het totale lichtplan gereed is, maar dan zullen we de sunny zeker mee nemen als optie.

Comment

Working...
      X