Sinds kort in het bezit van een Daslight DVC1 ( de blauwe ). Via site van Daslight de software voor de DVC1 gedownload en geïnstalleerd. ( Bij downloaden DVC2 / DVC3 gaf mijn windows laptop een foutmelding ). Na installatie mijn 2 Led Bars ( Showtec Compact Power Light Set 3 ) in serie gezet en aangesloten op Daslight via XLR. Maar nu begint het probleem al dat mijn laptop de daslight niet 'herkend'. In de software zit volgens mij de driver, maar ik heb ook nog gezocht naar een aparte driver en geïnstalleerd, maar er gebeurt nog steeds niet als ik de software op laptop een effect laat doen.
Wat doe ik verkeerd.... ? Weet iemand wat ik moet doen om het werkend te krijgen... Als ik de daslight aansluit op de laptop gaan er 3 lampjes aan, de groene brandt, de oranje knippert en de rode knippert ook...
Wat doe ik verkeerd.... ? Weet iemand wat ik moet doen om het werkend te krijgen... Als ik de daslight aansluit op de laptop gaan er 3 lampjes aan, de groene brandt, de oranje knippert en de rode knippert ook...
Comment