Announcement

Collapse
No announcement yet.

AYRA COMPAR KIT1 speelt maar 10 seconden auto programma af

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• AYRA COMPAR KIT1 speelt maar 10 seconden auto programma af

Hoi allemaal.

Ik heb een probleem met mijn ayra compar kit 1
    deze speelt nu nog maar 10 seconden een van de 8 automatische lichtshows(programmas) af wat hij eigenlijk naturlijk continu zou moeten doen.
    Na deze 10 seconden stopt hij ermee en krijg ik op het display het shownummer te zien met een punt erachter die heel snel knippert.

met de footcontroller die erbij zat doet hij het nog wel normaal dus ben nu genoodzaakt de kit met de footcontroller te besturen ipv met het display.

wie kan me hierbij helpen.

alvast heel erg bedankt

Zéér waarschijnlijk staat je Compar Kit in 'slave' modus. Dat houdt dus in dat hij op een soort standby modus gaat tot hij van een bron signaal ontvangt (master-unit, DMX of voetcontroller).

Ga binnen het menu naar SLND en verzet de waarde van SL 1 of SL 2 naar NAST. Druk op enter, houd 'menu' even 2 seconden ingedrukt (of wacht even) en dan zou alles weer correct moeten werken.

Comment

Dank voor uw antwoord
      Maar is het noodzakelijk dat je de enterknop ingedrukt houdt?
      want volgens mij staat hij gewoon op master.

erg lastig nu moet ik de voetcontroller steeds meenemen

Comment

Als je een waarde van een functie binnen het menu aanpast zoals die van de Master/Slave werking zul je dit altijd moeten bevestigen met Enter. Anders denkt het apparaat dat je toevallig de waarde passeert. Pas met Enter wordt alles definitief bevestigd.

Vervolgens heb je dus 2 keuzes:
        - Menu 2 seconden ingedrukt houden om terug te keren naar de werkmodus
        - Even wachten tot de unit na +/- 10 seconden vanzelf terug naar de werkmodus springt

Comment

Nope dat werkt dus ook niet
          Autofunctie stopt na 10sec en dan zie ik welke van de 8auto modus met een snel knipperende punt

Comment

Working...
          X