Announcement

Collapse
No announcement yet.

Showfotos.nl, zie wat je met je lichtapparatuur kunt doen!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Showfotos.nl, zie wat je met je lichtapparatuur kunt doen!

Voor de mensen die geïnteresseerd zijn in lichttechniek is er een volledig nieuwe site ontwikkeld waar strakke trussconstructies, mooie lichtshows en vette lasers worden getoond. Het gaat niet allen om foto's maar van veel evenementen is ook video aanwezig. Je kunt de foto's en video's bekijken op showfotos.nl.

Ik heb zelf net even door de map van Reverze gebladerd en er is erg veel leuks te zien. Zeker de moeite waard als je een beetje fan bent van leuke lichtjes en strakke rigging. :)
    Last edited by Rick; Wednesday-03-03-2010, 21:22.

Tja, behalve dat ik een hoop grote evenemten mis die met Showtec apparatuur worden gedaan vraag ik mij toch af wat Highlite wil bereiken met deze website (als deze website al van hun is).

Ieder groot lichtbedrijf heeft Sunstrips, octostrips en andere ledproducten van Showtec in gebruik, de goedkope (led)parren komen meestal ook van Shotec, ADJ enz. Omdat het lekker goedkoop is. Maar vervolgens komt de meeste apparatuur (die ook het belangrijkst zijn (movingheads, lichttafels, duurdere ledparren)) allemaal van andere merken.

Vraag me dus af wat zij hiermee willen laten zien?

Comment

Correctie in de openingspost, ik heb de website doorgekregen en was in de veronderstelling dat de site onder beheer van Highlite stond, dit was een misverstand.

Het is een website die zich wat meer richt op de bedrijven en mensen die zulke producties verzorgen en uiteraard wat hier het resultaat van is. Gewoon leuk kijkvoer.

Comment

Staan toch wel wat leuke foto's op!

Kwam toevallig wat foto's van phlippo showlights tegen, laatst nog daar geweest, viel m'n mond toch wel even open toen ik zag wat ze daar allemaal hadden staan in hun magazijn!

Comment

Dit zijn toch wel de enorm grote jongens en denk niet dat er veel zijn op dit forum die dit kunnen halen met hun spullen en kennis.

Wel staan er enorm gave filmpjes en foto,s op!

Comment

Originally posted by Partysounddriveinn View Post
            Dit zijn toch wel de enorm grote jongens en denk niet dat er veel zijn op dit forum die dit kunnen halen met hun spullen en kennis.

Wel staan er enorm gave filmpjes en foto,s op!
            Dat valt dus echt wel mee! Dit soort producties zijn wel erg groot, maar je moet er gewoon niet tegen aan kijken alsof het een drive in is. Zie het als het bouwen van een huis, voor elke taak wordt bekeken hoeveel tijd, materiaal en manuren het gaat kosten en aan de hand daarvan wordt een sheet opgesteld. Bij deze producties lopen honderden mensen van verschillende bedrijven te sleuren maar de echte kennis van het organiseren, aansturen, bedenken en beheersen komt van een klein groepje mensen;-)

Comment

Working...
            X