Announcement

Collapse
No announcement yet.

Musikmesse 2011: Eurolite KLS-uitbreiding, TSL-400 scanner en LED blinder

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Musikmesse 2011: Eurolite KLS-uitbreiding, TSL-400 scanner en LED blinder

Eurolite is goed bezig op de Musikmesse 2011. Niet alleen hebben ze een grote beursstand, ook laten ze wat mooie nieuwe dingen zien. Bax-shop.nl heeft de KLS-150, KLS-401 en de Audience Blinder TCL LED gespot!

Lees meer op onze website: Musikmesse 2011: Eurolite KLS-uitbreiding, TSL-400 scanner en LED blinder >>

Misschien is het leuk om dit filmpje alvast bij de KLS-150 neer te zetten: http://www.youtube.com/watch?v=vnR7Lj4_Ep0

Edit: Het filmpje bestaat pas 39 minuten..

Comment

Ga ik er bij zetten!

Comment

Die scans lijken me toch wel leuk. Wattage van 110 watt, als ik mijn scans zou laten vervangen door die zou dat toch nog 560 watt schelen. Kun je nog wat leuke dingen bij hangen op een groep :P
        Het voordeel van deze vind ik dat je niet van die "led puntjes" als gobos hebt. Ze zullen er vast al wel zijn hoor:P

Comment

Het voordeel van deze vind ik dat je niet van die "led puntjes" als gobos hebt
          Vermoed niet dat die ooit nog uitgebracht gaan worden ook, misschien alleen in het echte budget-segment.

Wat ik vooral zie, is experimenten met twee zaken:
          1. LED als vervanging van de lichtbron met één zware LED-module (een 60 watt LED module bijv.)
          2. LED als innovatief product om nieuwe effecten neer te zetten, bijvoorbeeld Quad LED techniek als opvolger van Tri-LED

En beiden zijn flink in hun opmars aan het geraken. Merken als American DJ en JB Systems hebben net hun eerste 60 Watt LED scans uitgebracht, merken als Eurolite, American DJ zijn bezig met Quad LED techniek.

Comment

Zo duur hoeft het eigenlijk niet te zijn, gewoon paar zware witte LED's, en een kleurenwiel ervoor en een gobowiel.

Comment

Makkelijker gezegt dan gedaan. Voor deze prijs zijn de scanners wel erg interessant, en hij heeft zelfs 60 watt LED. De meeste hebben maar 10 / 15 watt.

Comment

Originally posted by yobotje View Post
                Zo duur hoeft het eigenlijk niet te zijn, gewoon paar zware witte LED's, en een kleurenwiel ervoor en een gobowiel.
                Oh, dus jij maakt ook 60 Watt LEDs en goedkope scans? Doe mij even een prijsje voor 200 scanners met 60 Watt LEDs a.u.b.? Misschien dan wel leuk voor ons eigen merk.

Comment

Wel jammer dat ze hebben gekozen om de zelfde goedkope displays/knoppen te kiezen als bij de KLS-400..
                  Voelt nou niet echt dat je zegt geweldig aan..En ben benieuwd naar de mate waarop je hem scherp kunt krijgen m.b.t. focussen, meestal laten fabrikanten optimale scherpte zien bij gobo's op foto's.. maar dat is het nog niet echt...

Comment

Heeft waarschijnlijk ook te maken met een stukje verstrooid UV-licht. Je ziet een lichte blauwe gloed op de laatste afbeelding, is vermoedelijk een stukje verstrooiing van het UV-filter.

Comment

Working...
                    X