Announcement

Collapse
No announcement yet.

NEW Showtec Indigo 6500 led. (movinghead)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Geen idee of we die van ADJ al hebben eigenlijk. Maar hoe dan ook, in de showroom hebben we het een en ander uitgestald liggen, als je er bent kan je altijd wat meenemen.

Comment

kunnen die niet in de webshop gezet worden zodat als je bestelt dat je er dan een "mee" kan bestellen?

Comment

Originally posted by Rick View Post
        Geen idee of we die van ADJ al hebben eigenlijk. Maar hoe dan ook, in de showroom hebben we het een en ander uitgestald liggen, als je er bent kan je altijd wat meenemen.
        Haha, even anderhalf uur in de auto voor een boekje. Even serieus: Als ik een keertje langskom, neem ik zeker een boekje mee.

Comment

Originally posted by DJordy View Post
          kunnen die niet in de webshop gezet worden zodat als je bestelt dat je er dan een "mee" kan bestellen?
          Dat deden we vroeger wel eens, maar daar was nooit zoveel vraag naar. En ze zouden dan een plekje moeten krijgen in het magazijn, moeten worden opgeboekt, je moet er dan eentje afboeken als je er een weggeeft, etc. etc.Tegenwoordig leggen we ze gewoon neer. ;) Veel makkelijker en minder arbeidsintensief.

Comment

Ik heb die catalgus van showtec/dap/dmt 2011-2012 binnen. Ik heb gewoon een mailtje naar highlite gestuurd om te vragen of ik de catalogus gratis kon krijgen en kreeg hem donderdag binnen via DHL.

Comment

@BDB

bedankt voor de tip dan ga ik ook maar eens mailen want ik heb die van 2 jaar geleden ook, is toch wel handig als je spareparts of iets dergelijks zoekt

Comment

ja, zo is het. Want die van vorig jaar heb ik ook zo besteld. En bij een andere webwinkel moet je nog 2,50 betalen.

Comment

Cool BDB ga ik ook doen !
                  nog eventjes een ander onderwerp, weet iemand toevallig of de GLAS gobo van de showtec indigo beam in de showtec indigo 150 led past ?

Comment

Zo ver ik weet niet. Omdat deze movinghead vrij nieuw is is er ook nog niet zo veel over te vinden. Ook is de Indigo beam groter dan de indigo 150 led. Of het kan geen idee maar ik denk het niet.

Comment

Jongens dan nog eventjes een leuk weetje ;)
                      ze zeggen dat de indigo 6500 uizonderlijk fel is, maar de beam is FELLER.
                      want de indigo 6500 heeft 11,000 lux en de showtec indigo beam is maarlieftst 30.000 lux !

Comment

Ja, jonge wat gaat de LED techniek toch vooruit!!

Comment

Da's ook niet zo vreemd, want de Beam stoot een zwaar geconcentreerde lichtbundel uit waar alle lichtopbrengst in zit. Dan heb je een hele sterke, maar smalle bundel licht.

Comment

Originally posted by Rick View Post
                            Da's ook niet zo vreemd, want de Beam stoot een zwaar geconcentreerde lichtbundel uit waar alle lichtopbrengst in zit. Dan heb je een hele sterke, maar smalle bundel licht.
                            Oow ja natuurlijk als de ires van de beam gebruikt ja .
                            Last edited by BL Systems; Monday-25-04-2011, 14:47. Reason: spellings fout ;)

Comment

en zijn jullie catagolussen binnen???

Comment

Originally posted by BDB lasershows View Post
                                en zijn jullie catagolussen binnen???
                                Welken cataloges ?

gr bram

Comment

Working...
                                X