Announcement

Collapse
No announcement yet.

!!! NIEUW !!! Showtec Phantom 300 Beam movinghead

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Zag net op de vernieuwde verhuurlijst van een belgisch verhuurbedrijf dat zij o.a. >100 indigo beams en nog eens 100 phantom beams op voorraad hebben. Lijkt me niet dat ze dit aanschaffen als daar geen markt voor is.
    Voor de prijs van een CP of martin heb je 3 tot 5 vergelijkbare showtec effecten. Zeker als het dan om grote aantallen gaat is het schijnbaar toch interessant om dan het goedkopere alternatief in te zetten.

Kijk eens naar een filmpje van bijvoorbeeld tomorrow land, (niet het minste feestje dacht ik zo) Aan de show zie je echt niet dat er phantom beams zijn gebruikt. en dit is nog bij veel meer grote evenementen het geval.

Ik denk juist dat vooral op het gebied van de iets specialere effecten, (beams, strips, led tracker) de showtec producten steeds meer opkomen.

Comment

Op Qontinent vorig weekend ook veel Showtec gezien. :) Dus misschien moeten we er toch aan geloven... net als in die tijd dat men nog moest lachen om LED, inclusief mezelf. :mrgreen:

Comment

Ik heb zelf bij Highlite even met een Prototype gespeeld, machtig krachtige head! Alleen was hij nog niet 100% ontwikkeld, ik denk zelfs minder dan 60%. Hij heeft zeker een output waar een 16kw vermogen aan cenventioneel licht niet tegenop kan. Gobo's en kleuren ook mooi, vooral CMY mixing bij beams vind ik een pré. Mooie head.

MVG. Boyd

Comment

Working...
        X