Martin t-rex
Specificaties
Merk: Martin
Type: t-Rex
Gobo,s: 19 stuks
Lichtstralen : 48 stuks
Lamp : 250 watt (meegeleverd)
Soort effect: Mid air effect
Informatie
De T-rex is een mid-air effect dit betekend dat hij een zeer spectaculaire show neerzet in de lucht.
Ook projecteert de t-rex diverse gekleurde gobo,s daarvan heeft de t-rex 19 verschillende.
Daarbij kan de t-rex vele uren achter elkaar gebruikt worden door zijn zeer krachtige fan.
De t-rex is muziek gestuurd met een interne microfoon dmx is dus niet nodig wel kan je de t-rex via een switch pack dmx sturen om te bepalen wanneer je hem aan of uit wilt zetten.
Eigen ervaring
Zelf hebben wij nu een t-rex deze bevalt ons nu prima.
Waarom hij ons bevalt is het volgende, Hij is licht , Hij werkt gemakkelijk stand alone en hij vult een flinke ruimte op met zijn stralen en gobo,s.
Natuurlijk is het ook ideaal dat hij lang aan kan staan zonder dat hij heel erg heet wordt.
Daarbij is de prijs kwaliteit verhouding van deze lamp ook heel erg goed.
Je betaald op dit moment zo,n 219 Euro vele andere producten komen bij deze prijs in de buurt maar bieden niet de kwaliteit die deze martin t-rex bied.
Met wat rook is deze lamp helemaal schitterend de vele gekleurde stralen weerkaatsen tegen het rook en een schitterende show wordt gezet zonder dat je enig dmx kennis hoeft te hebben.
Filmpje ( aan de rechter kant hangt de t-rex)
Plus en min punten
Minpunten
- Gobo,s worden soms niet juist geprojecteerd
- De lens in niet echt makkelijk verstelbaar
- vaak geen stekker meegeleverd.
Pluspunten
+ prijs en kwaliteit
+ makkelijk in gebruik
+ flinke licht opbrengt.
+ niet al te zwaar
Hier ziet u de effecten en gobo,s van de martin t-rex.
Conclusie
Een mooie nette lamp voor een aantrekkelijke prijs.
Als iemand met een drive inn show mij zal vragen wat is een leuke lamp met een flink effect dan zou ik ongetwijfeld de martin t-rex zeggen.
Het effect is gewoon zo enorm veel en dan nog netjes ook op de gobo,s na die projecteert hij soms niet goed maar aan ieder voordeel zit wel een nadeel.
Maar als je voor een keuze stond welke lamp zal ik kopen twijfel dan niet want hier kan je heel lang mee doen en het is het perfecte speeltje voor je show.
//Edit mod: balkjes weggehaald ;)
Specificaties
Merk: Martin
Type: t-Rex
Gobo,s: 19 stuks
Lichtstralen : 48 stuks
Lamp : 250 watt (meegeleverd)
Soort effect: Mid air effect
Informatie
De T-rex is een mid-air effect dit betekend dat hij een zeer spectaculaire show neerzet in de lucht.
Ook projecteert de t-rex diverse gekleurde gobo,s daarvan heeft de t-rex 19 verschillende.
Daarbij kan de t-rex vele uren achter elkaar gebruikt worden door zijn zeer krachtige fan.
De t-rex is muziek gestuurd met een interne microfoon dmx is dus niet nodig wel kan je de t-rex via een switch pack dmx sturen om te bepalen wanneer je hem aan of uit wilt zetten.
Eigen ervaring
Zelf hebben wij nu een t-rex deze bevalt ons nu prima.
Waarom hij ons bevalt is het volgende, Hij is licht , Hij werkt gemakkelijk stand alone en hij vult een flinke ruimte op met zijn stralen en gobo,s.
Natuurlijk is het ook ideaal dat hij lang aan kan staan zonder dat hij heel erg heet wordt.
Daarbij is de prijs kwaliteit verhouding van deze lamp ook heel erg goed.
Je betaald op dit moment zo,n 219 Euro vele andere producten komen bij deze prijs in de buurt maar bieden niet de kwaliteit die deze martin t-rex bied.
Met wat rook is deze lamp helemaal schitterend de vele gekleurde stralen weerkaatsen tegen het rook en een schitterende show wordt gezet zonder dat je enig dmx kennis hoeft te hebben.
Filmpje ( aan de rechter kant hangt de t-rex)
Plus en min punten
Minpunten
- Gobo,s worden soms niet juist geprojecteerd
- De lens in niet echt makkelijk verstelbaar
- vaak geen stekker meegeleverd.
Pluspunten
+ prijs en kwaliteit
+ makkelijk in gebruik
+ flinke licht opbrengt.
+ niet al te zwaar
Hier ziet u de effecten en gobo,s van de martin t-rex.
Conclusie
Een mooie nette lamp voor een aantrekkelijke prijs.
Als iemand met een drive inn show mij zal vragen wat is een leuke lamp met een flink effect dan zou ik ongetwijfeld de martin t-rex zeggen.
Het effect is gewoon zo enorm veel en dan nog netjes ook op de gobo,s na die projecteert hij soms niet goed maar aan ieder voordeel zit wel een nadeel.
Maar als je voor een keuze stond welke lamp zal ik kopen twijfel dan niet want hier kan je heel lang mee doen en het is het perfecte speeltje voor je show.
//Edit mod: balkjes weggehaald ;)
Comment