Announcement

Collapse
No announcement yet.

Review: Bax-Shop WSM03 1500watt Rookmachine

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Review: Bax-Shop WSM03 1500watt Rookmachine

De Bax-Shop WSM03 Rookmachine

Toen ik deze Rookmachine zag in de web-shop dacht ik gelijk "dat kan niet" grote specificaties voor wel heel erg weinig geld in vergelijking met bijvoorbeeld een Martin rookmachine of een flinke antari machine.
    Daarna heb ik de Rookmachine ook niet meer bekeken... Tot ik een keer in de shop in Goes was ik vond een afstandbediening en moest op de knopjes drukken.

Zelf snap ik alleen nog niet waarom er verschillende letters op de afstandbediening staan de machine reageert namelijk op elk knopje even goed?

Zodra je een knopje indrukt op de afstand bediening krijg je het geluid van een omhoogscheurende vuurpijl met een flink wolk met rook, en dan bedoel ik ook echt een flinke wolk rook.
    Toen was ik verkocht en heb ik hem aangeschaft!
    Tot op heden ben ik nog blij met deze koop wat een mooie grote rookdoos voor weinig geld!
    Eindelijk iets Goedkoops wat geen duurkoop blijkt te zijn.

Als je deze machine aanschaft krijg je een mooie grote doos met een Mooie degelijke Rookmachine, een draadloze controller met ontvanger en een draadgebonden controller en een voedingskabel en 2 stukken schuim en een handleiding waar je weinig mee kan.

Mijn mening

Pluspunten
    + Hoge output.
    + Snelle opwarmtijd.
    + Keuze uit 2 controllers.
    + Mooie degelijke ophangbeugel aan machine.
    + De aantrekkelijke prijs.

Minpunten
    - Beschrijving van niets.
    - Geen output regeling oftewel alles of niets.
    - Geen timer

Mijn conclusie is als volgt: Een mooie machine die zijn specificaties nakomt!
    Mist enkele functies zoals een output regeling of een timer daar in tegen is die erg goedkoop, voor leuke grotere klussen is dit de perfecte machine tenzij je veeleisend bent en persee een timer etc wilt.

Bax Info

Algemeen:
    Het is toch wel vrij bijzonder, 570 vierkante meter binnen een minuut kunnen vullen, en er dan zo weinig voor hoeven betalen. Daarnaast kunt u elke 10 minuten hele zalen vol zetten! Natuurlijk is door de meegeleverde afstandsbediening het ook mogelijk om een subtiel rookeffect te creëren voor in bijvoorbeeld theaters.

Omdat er in de cafés en openbare gelegenheden niet meer gerookt mag worden zullen de lichteffecten minder zichtbaar zijn. Ook de niet zo frisse lucht van bier dat al een tijdje op de grond ligt en de geur van zweet zal beter te ruiken zijn. Daarom adviseren wij cafés en openbare gelegenheden om een rookmachine te nemen en daarin een klein beetje geurvloeistof te doen.

Specificaties:
    - verbruik: 1500W
    - zekering: 15A
    - dtankcapaciteit: 2,3L
    - 55DCB pomp
    - vult ca. 570 vierkante meter per minuut
    - 10 minuten opwarmtijd
    - 250-270°C
    - levert 40 tot 50 seconden rook
    - outputafstand: 10 meter
    - inclusief afstandsbediening met 7 meter kabel
    - draadloze afstandsbediening met bereik tot 25 meter
    - aansluitspanning: 110-220V AC, 50-60Hz
    - afmetingen: 60 x 35 x 30 cm
    - gewicht: 7 kg

Originally posted by Partysounddriveinn View Post
    een draadloze controller met ontvanger en een draadgebonden controller en een voedingskabel en 2 stukken schuim en een handleiding waar je weinig mee kunt
    en, en en zou ik veranderen in ,,, maar verder is het een goede en duidelijke beschrijving!

Comment

Working...
    X