Het forum is niet langer in gebruik. De informatie op het forum blijft beschikbaar, maar het is niet langer mogelijk om te reageren. Voor het laatste nieuws, achtergronden en advies verwijzen we je graag door naar onze website, blog en het keuzehulp-overzicht.
DMX-software & interface kopen? ♫ Niet-goed-geld-terug ♫ 3 jaar garantie ♫ Morgen in huis! ♫ DMX-software & interfaces koop je online bij Bax Music
Ik ben zelf niet zo'n voorstander van Sweetlight, hoor hier veel problemen over en ik begrijp er zelf de ballen van, ik zou toch nog ens ff googelen naar de "velleman interface". Deze werkt met 2 software's waarvan de bijgeleverde software geen cent waard is, maar de 2e software is gratis downloadbaar via internet en werkt super, deze genaamd freestyler, heb hier zelf ook mee gewerkt en deze is heel makkelijk in gebruik, prima voor een bginner, en zoals je gevraagd had, hoe DJ_rob uitlegt is het goed uitgelegd.
Je steekt de USB in je computer, de XLR in je lamp.
Waarschijnlijk zal je een extra XLR kabel moeten kopen omdat deze te kort is om naar je lamp te gaan.
Dus dan heb je lamp 1 aangesloten.
Wil je lamp 2 ook aansluiten,
Dan doe je de eene kant van de XLR kabel in Lamp 1 en de andere kant van de XLR kabel in lamp 2.
Zo heb je dus 2 lampen aangesloten. En zo kan je er steeds meer aansluiten
Alle dmx apparaten hebben een in en een uitgang.
De kabel die uit je computer komt (eventueel verlengen), doe je in de ingang van een lamp. Vervolgens doe je een kabel van die lamp 'uit' en naar de 'in' van de volgende lamp, enzovoort..
Comment