Announcement
Collapse
No announcement yet.
dmx besturen met pc
Collapse
X
-
Hallo soepblik (ik weet je naam niet duss)
Ik heb een setje bij elkaar gezocht voor je, dit met een totaalprijs van € 1231,-
Alles zit erbij wat je nodig hebt.
Compacte LED scanner met een sterke lichtopbrengst en een microstappenmotor die zorgt voor snelle spiegelbewegingen. Scherpe gobo\'s maken het plaatje helemaal af, zeker met gebruik van een beetje rook!
€ 175,- scanner 2x = € 350
Bax-shop.nl is de goedkoopste webwinkel en muziekwinkel voor DJ\'s, producers en muzikanten. Met alles op het gebied van Licht, Geluid, DJ Gear, Audio/Video. Bax-shop.nl is volwaardig Thuiswinkel.org lid en biedt je altijd de beste XXL service.
€ 350,- LED KLS-401
€ 100,- Lichtbrug
€ 85 DMX 4All
Een verbazingwekkende grating laser, deze Micro Gobo van American DJ. Hij kan namelijk figuren als hartjes, bloemetjes, muzieknoten en sterretjes maken! Geleverd met een infrarood afstandsbediening.
€ 95 Laser
3x €12,- = €36,- kabel 1,5 m
1x € 23,- kabel 10m
Het ideale lichteffect als echt heel de zaal moet worden voorzien van lichtbundels. De LED Wizard is gebaseerd op een Double Derby, maar is voorzien van maar liefst vier rijen lenzen en 3 Watt RGB LED-modules.
€ 180,- LED Effect
Lekkere stevige G-haak met een maximale belasting van 50 kg (gekeurd) en een diameter van 50mm. Nu wel heel erg voordelig bij Bax-shop.nl.
5x € 2,40 = € 12,- G-haken voor de lampen op te hangen
Totaalprijs € 1231,-
Ik had eerst de KLS-801 in het lijstje staan, maar gezien de totaalprijs heb ik toch maar de KLS-401 gekozen
Bekijk het eens op je gemak en laat maar horen wat je ervan vindt!
MVG. Boyd
Comment
-
Comment
-
Originally posted by nijst001 View PostTerminator is in principe niet nodig bij 14,5 m kabel...
Het is trouwens niet een vast aantal meters. En veel meer dingen kunnen het risico op een storing vergroot.
Comment
-
Ik heb echter nog nooit problemen gehad (in 4 jaaren soms 100m kabel) zonder terminator, maar ik zal mijn pa er vervolgens ervan proberen te overtuigen om een terminator te gebruiken. Maar wat als je een booster gebruikt en maar 1 terminator hebt?
MVG. Boyd
Comment
Comment