Announcement

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe stroboscoop

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Heb weer net een verstand van jackpluggen in stroboscopen.
    Gaan ze gewoon in de in-out??

Comment

Originally posted by BDB lasershows View Post
      Een statief kan worden gebruikt maar je kunt ook een grondstatiefje kiezen van american dj. Ik gebruik ze voor me led parren. Maar je kunt er ook een stroboscoop op zetten en die zo op je kast. Dan heb je het probleem van dat statief gedoe al opgelost. Het gaat om dit statiefje http://www.bax-shop.nl/overige-stand...t-details.html
      Bedankt voor je hulp, maar ik denk dat 1500 watt iets teveel is voor mijn kamer van net aan 6 bij 4 meter ofzoiets (niet té letterlijk nemen) en ik ben 12 jaar, ik denk dat mijn vader en moeder het niet goed vinden als ik zo'n stroboscoop koop, én di stroboscoop neemt tog heeel veel stroom in?
      Dat vinden mijn vader en moeder ook niet fijn denk ik

Het lijkt me echt super gaaf als ik een stroboscoop van 1500 watt heb, maar ten eerste dat hele verhaal hierboven, ten 2de word je niet meteen blind als je die strobo aan zet in een slaapkamertje?
      Last edited by YourNightmar3; Monday-15-08-2011, 12:22.

Comment

Originally posted by YourNightmar3 View Post
        ten 2de word je niet meteen blind als je die strobo aan zet in een slaapkamertje?
        Ja dat wordt je zeker (:

Comment

Originally posted by DJ Lars View Post
          Ja dat wordt je zeker (:
          Daarom..

En hoe is dat met deze:

Op zoek naar American DJ producten? Bestel bij Bax Music met 60 dagen bedenktijd. Voor 23:00 besteld = morgen in huis! We Support Your Stage!

Kan je di in dat statiefje zetten waar bdb lasershows het over heeft?

En is die ook te veel voor in een slaapkamertje?

Comment

Als die jack van jou niet in de in-out moet,
            heb je geen strobo waar je controller in kan onder de 60 euro.
            Zelf zou ik de Action Strobe 300 nemen.
            Niet al te duur, wel lekker fel.
            Je kunt de snelheid gewoon bepalen vanaf de achterkant.

Comment

Je kunt alle lampen in dat statief zetten, van parren tot scanners. En die stroboscoop van 1500 watt kun je ook dimmen. Maar ik snap dat het teveel voor je kamertje is. Die andere stroboscoop die jij adviseerde vind ik ook wel een goeie voor je kamer. De keuze is helemaal aan jou. ;)

Comment

Daarom..

En hoe is dat met deze:

Op zoek naar American DJ producten? Bestel bij Bax Music met 60 dagen bedenktijd. Voor 23:00 besteld = morgen in huis! We Support Your Stage!

Kan je di in dat statiefje zetten waar bdb lasershows het over heeft?

En is die ook te veel voor in een slaapkamertje?
                Alle stroboscopen met een ophangbeugel kan je op zo'n statiefje zetten

Comment

Originally posted by DJ Lars View Post
                  Als die jack van jou niet in de in-out moet,
                  heb je geen strobo waar je controller in kan onder de 60 euro.
                  Zelf zou ik de Action Strobe 300 nemen.
                  Niet al te duur, wel lekker fel.
                  Je kunt de snelheid gewoon bepalen vanaf de achterkant.
                  Daar kan dat controllertje wel in, maar als we dat heel eventjes vergeten,

Kan deze wel in mijn kamer:

Of word je daardoor ook meteen blind?

Comment

Originally posted by BDB lasershows View Post
                    Je kunt alle lampen in dat statief zetten, van parren tot scanners. En die stroboscoop van 1500 watt kun je ook dimmen. Maar ik snap dat het teveel voor je kamertje is. Die andere stroboscoop die jij adviseerde vind ik ook wel een goeie voor je kamer. De keuze is helemaal aan jou. ;)
                    Zie post hierboven

Comment

Daar kan dat controllertje wel in, maar als we dat heel eventjes vergeten,

Kan deze wel in mijn kamer:

Of word je daardoor ook meteen blind?
                      Die is het beste,
                      Deze stroboscoop is één van de weinige in zijn prijsklasse die de beschikking heeft over DMX én ook nog eens een flink vermogen heeft. De 800 Watt is een nette middenmoot voor locaties waar een 1500 Watt stroboscoop te overdreven is, maar een kleine stroboscoop te weinig uitricht.

De stroboscoop is al jarenlang het ultieme effect om in climaxen in de muziek te gebruiken. De felle witte pulserende flitsen vullen de gehele ruimte afwisselend en hierdoor ontstaat ook een soort slow-motion indruk bij uw publiek. Hiernaast heeft deze stroboscoop als grote voordeel dat hij ook nog eens te dimmen is, zodat u er ook chases mee kunt maken zonder uw publiek te irriteren.
                      Deze zou je dus helemaal naar je eigen smaak kunnen instellen

EDIT:
                      Als je het later leuk vind om er een DMX controller bij te kopen kan dat ook nog!

Comment

Maar dat kan tog niet helemaal?

Je kan m tog niet zoveel dimmen dat ie bijvoorbeeld maar het effect van een 300 watt stroboscoop geeft?

Of kan dat wel?

Comment

Maar dat kan tog niet helemaal?

Je kan m tog niet zoveel dimmen dat ie bijvoorbeeld maar het effect van een 300 watt stroboscoop geeft?

Of kan dat wel?
                          Specificaties:
                          - krachtig 800W DMX stroboscoop
                          - compact ontwerp
                          - DMX-512 protocol
                          - 2 DMX kanalen voor speed en dimming
                          - speed en dimmer controle knop aan de achterkant
                          - 0-100% dimming controle
                          - 1-15 flashed/sec
                          - geluidsgestuurde modus middels ingebouwde microfoon
                          - lamp: ZB-800, 800W
                          - afmetingen: 102 x 394 x 216 mm (LxBxH)
                          - gewicht: 2.2 kg
                          Dit kan wel (:

Comment

Natuurlijk is dat mogelijk. Ik denk dat je hem zelfs kan dimmen van 0 toto 100% Maar die american dj stroboscoop heeft minder power dan die eurolite en is duurder. De eurolite stroboscoop is dmx en met jack te besturen via een apparte controller.

Zie je wel. ik had toch gelijk. ;)

Comment

En welke controller moet. Ik dan voor de American dj flash DMX stroboscoop?

Comment

En kan het door die strobo gebeuren dat de stoppen doorslaan ofzo?

Comment

Working...
                                X